سفارش تبلیغ
صبا ویژن

این وبلاگ در ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی به آدرس www.samandehi.ir ثبت شده است .

برزو بیطرف
نظرات ()

برزو بیطرف در یکی از سال‌های اخیر در تهران متولد شد. او از کودکی به سرودن شعر و نوشتن طنز علاقه‌ای وافر داشت. اوضاع همین‌طور پیش می‌رفت تا این‌که در سال 1383 و با انتشار ماهنام? سوره، به طور جدی به طنزنویسی روی آورد و خلقی را از خنده روده‌بر نمود. 
برزو بلافاصله پس از آن و در طی سال‌های اخیر در مطبوعات بسیاری شروع به قلم زدن کرد که از آن جمله‌اند: روزنام? جام‌جم، روزنام? ابرار، دوماهنام? خردنامه، ماهنام? سوره، دوهفته‌نام? آینده‌سازان، دوهفته‌نام? مهر و سایت‌های اینترنتی لوح، فیروزه، جهان‌نیوز، فردانیوز، شهریاران جوان و غیره. 
حاصل این قلم‌به‌مزدی‌ها، این بود که برزو در سال 1385 نامزد جایزه جشنواره مطبوعات در رشته طنز مکتوب شد ـ هرچند برنده نشد ـ و در سال 1386 نیز این جایزه را به شدت از آن خود کرد. 
از برزو بیطرف تاکنون دو کتاب طنزآمیز نیز منتشر شده است. یکی همین کتاب «هولوکاست» که الان در دست شماست و در آن با مازیار بیژنی همکاری کرده است و دیگری هم کتاب مستطاب «کتاب سوم» که مجموعه‌ای است از آگهی‌های طنزآمیز با موضوعات سیاسی و فرهنگی و اجتماعی و غیره. امید است از عذاب وجدانی که معمولاً منتقدین هولوکاست بدان دچار می‏شوند محفوظ باشد، تا کتاب‌های دیگری نیز نوشته و منتشر کند.




نویسنده : لبیک
تاریخ : جمعه 92/9/29
زمان : 3:29 صبح


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.

Reba.ir

کد بارشی


رفتـــ 25
تحلیل آمار سایت و وبلاگ