سفارش تبلیغ
صبا ویژن

این وبلاگ در ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی به آدرس www.samandehi.ir ثبت شده است .

پایان تلخ برای حضور سرزده یکی از سران فتنه در دانشگاه بهشتی
نظرات ()

پایان تلخ برای حضور سرزده یکی از سران فتنه در دانشگاه بهشتی/ ضرب و شتم شدید یکی از دانشجویان معترض توسط محافظان خاتمی+تصاویر

 

 گروه سیاسی- رجانیوز: پروژه خارج کردن خاتمی از انزوای سیاسی- اجتماعی سالهای گذشته اش اگر چه از مدتها قبل با حضور گاه و بی گاه وی در مکان های مختلف کلید خورده است اما همچنان این موضوع برای وی هزینه های زیادی دارد، تا جایی که حتی در دانشگاه ها نیز که روزگاری از آن به عنوان پایگاه اجتماعی اصلاح طلبان یاد می شد، وی نمی تواند به راحتی حضور داشته باشد.

به گزارش رجانیوز،  عصر روز سه شنبه 9 اردیبهشت 93 مراسم ختمی برای پدر همسر محمد خاتمی در دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد. بهانه برگزاری این برنامه نیز حضور مرحوم صادقی در برهه ای از حیاتش در این دانشکده و تدریس به دانشجویان بوده است.

اما در اواخر برگزاری این برنامه، خاتمی بدون اطلاع رسانی قبلی به دانشگاه بهشتی آمده و در این برنامه حضور پیدا کرده است.

بر پایه این گزارش، زمانی که دانشجویان از حضور وی در دانشگاه شان با خبر می شوند برای اعتراض به سمت وی حرکت می کنند و نسبت به آمدن وی به دانشگاه شان اعتراض خود را بیان می کنند.

این رفتار دانشجویان بلافاصله با عکس العمل محافظان خاتمی مواجه شده و ضمن ضرب و شتم شدید یکی دانشجویان، نسبت به دیگر دانشجویانی نیز که از این کار با تلفن همراهشان فیلم و عکس تهیه می کردند واکنش نشان داده و به زور خواستار حذف فیلم ها و تصاویر می شوند.

هر چند در این میان یکی از دانشجویان توانست ضمن گرفتن تعدادی عکس از لحظه ضرب و شتم دانشجویان توسط محافظان خاتمی، آنها را به دست خبرنگار رجانیوز برساند.

گفتنی است، محمد خاتمی که در جلسات خصوصی و نیمه خصوصی با اصلاح طلبان بارها و بارها بر اشتباهات موسوی و کروبی در سال 88 صحه گذاشته است، در صدد است تا با حضور پیاپی در مجامع عمومی  و همچنین سخنرانی های دائم به مناسبت های مختلف تقویم، خود را یک عنصر سیاسی زنده و پویا معرفی کند تا روند سرخوردگی اصلاح طلبان متوقف شود، اما اعتراض های مردمی به وی در مجامع عمومی به خوبی نشان می دهد عملکرد سیاه دولت اصلاحات و همچنین اقدامات مفتضحانه فتنه گران در سال 88 باعث شده تا وی با حداقل بدنه اجتماعی که آنها را نیز عمدتا اقلیتی از جوانان احساسی شکل می دهد، کار بسیار دشواری برای زنده کردن خود در عرصه سیاسی کشور در پیش دارد.

همچنین برخی اقدامات خاتمی طی سالهای  گذشته نیز با مطالبات افراطی بدنه اصلاحات در تعارض بوده است که بیش از پیش منجر به انزوای سیاسی- اجتماعی و روی آوردن خاتمی به رفتارهای پنهان و زیر زمینی شده است، از جمله رای دادن مخفیانه وی در انتخابات مجلس نهم در یکی از روستاهای دماوند! که با این حال باز هم باعث هجمه های تند و بی پروای هوادارانش علیه وی شد.

لازم به ذکر است در پی حضور نیمه مخفیانه و سر زده خاتمی به دانشگاه شهید بهشتی، دانشجویان دانشگاه بهشتی در اعتراض به این مساله و همچنین تساهل رییس این دانشگاه نسبت به ورود ورود خاتمی به دانشگاه،  بعد از نماز ظهر و عصر تجمعی اعتراض آمیز را برگزار خواهند کرد.

گفتنی است دفتر خاتمی بلافاصله بعد از این اتفاق، با صدور بیانیه ای تعجیل آمیز مدعی شده بود که «کوچکترین برخورد فیزیکی بین دانشجویان و تیم حفاظت خاتمی رخ نداد» اما تصاویر منتشر شده به خوبی میزان صحت و سقم این ادعا را به مخاطبان نشان می دهد.

 




نویسنده : لبیک
تاریخ : چهارشنبه 93/2/10
زمان : 3:48 عصر


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.

Reba.ir

کد بارشی


رفتـــ 25
تحلیل آمار سایت و وبلاگ