سفارش تبلیغ
صبا ویژن

این وبلاگ در ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی به آدرس www.samandehi.ir ثبت شده است .

یک ابزار کاربردی برای به اشتراکگذاری فایل با دوستان
نظرات ()

حتما برای شما نیز گاهی پیش آمده  که قصد فرستادن یک فایل حجیم را از ‌ایمیل برای دوستان خود داشته باشید؛ اما خدمت‌دهنده ایمیل به شما اجازه آپلود آن را به دلیل حج زیاد نمی‌دهد. در این گونه مواقع، بهترین راه استفاده از خدمات رایگان، به اشتراک‌‌گذاری فایل‌ها ‌روی وب و همچنین نرم‌‌افزارهای مخصوص به آن است. در اینجا شما را با یک نمونه از این ابزار‌ها آشنا می‌کنیم.

به گزارش «تابناک»، با وسعت گرفتن استفاده از اینترنت و به تدریج تبدیل شدن همه چیز به صفر و یک در دنیای جدید، نیاز کاربران به دسترسی به برخی فایل‌ها و داده‌ها با سرعت هرچه تمام‌تر، ‌موضوعی اساسی است. در این میان، اما خدمات دهندگان ایمیل همچون گوگل اجازه آپلود بیش از 15 یا 25 مگابایت را به کاربران نمی‌دهند و در نتیجه، کاربران باید این فایل‌ها را در فضای Cloud ذخیره کرده و سپس لینک آن را برای دوستان خود بفرستند.

این کار زحمت کاربران را دوچندان می‌کند و در نتیجه، ابزارهای جانبی برای این کار، همین جاست که خودنمایی می‌کنند. نرم‌افزار Jumpshare یکی از ساده‌ترین و در عین حال کاربردی‌ترین این ابزار‌هاست.

یک ابزار کاربردی برای به اشتراک گذاری فایل با دوستان

برای دانلود این ابزار به وب‌سایت اصلی آن در اینجا  رفته و پس ‌از نصب ابزار، یک تور کوچک به شما طریق کلی کار با ابزار را نشان می‌دهد‌.

یک ابزار کاربردی برای به اشتراک گذاری فایل با دوستان

برای بهره از این ابزار، باید ‌حساب کاربری در وب‌سایت اصلی آن یا از طریق آیکون برنامه ـ که در Tray قرار گرفته ـ ایجاد کنید. این ابزار قابلیت پشتیبانی از دویست نوع فرمت ‌را در مرورگر داراست. در نتیجه هنگامی که یک فایل را برای دوست خود به اشتراک می‌گذارید، او می‌تواند این فایل را در درون مرورگر ببینید؛ آن هم بدون نیاز به هیچ نرم‌افزاری.

یک ابزار کاربردی برای به اشتراک گذاری فایل با دوستان

کار با این ابزار بسیار ساده است. کافی است، فایلی را ‌که می‌خواهید آپلود نمایید، کشیده و ‌روی آیکون برنامه در Tray‌‌ رها کنید. پس از پایان آپلود فایل لینک مربوط به آن، خودکار در Clipboard قرار می‌گیرد. کافی است، این لینک را برای دوست خود بفرستید. همچنین می‌توانید با کلیک ‌روی این آیکون در Tray گزینه‌های گوناگون برای آپلود را ببینید.

یک ابزار کاربردی برای به اشتراک گذاری فایل با دوستان

همچنین این ابزار از یک قابلیت ذاتی برای عکاسی از صفحه نمایش شما برخوردار است و به خوبی از پس این وظیفه بر‌می‌آید.

یک ابزار کاربردی برای به اشتراک گذاری فایل با دوستان

همچنین پنل این سایت به شما اجازه می‌دهد ‌به سادگی با فایل‌های خودسر کله بزنید و مانند همه نرم‌افزارهای Cloud همچون Dropbox آنها را مدیریت و حتما پاک کنید.

یک ابزار کاربردی برای به اشتراک گذاری فایل با دوستان


نسخه رایگان این ابزار 2 گیگابایت فضا را برای به اشتراک‌گذاری فایل‌ها در اختیار شما می‌گذارد؛ اما نسخه تجاری آن این ظرفیت را تا یک ترابایت افزایش داده ‌و همچنین برخی امکانات بیشتر نیز در اختیار کاربران می‌گذارد. در مجموع این ساده‌ترین و کاربردی‌ترین برنامه‌های موجود برای به اشتراک‌گذاری فایل‌هاست.




نویسنده : لبیک
تاریخ : دوشنبه 93/6/31
زمان : 6:54 صبح


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.

Reba.ir

کد بارشی


رفتـــ 25
تحلیل آمار سایت و وبلاگ