سفارش تبلیغ
صبا ویژن

این وبلاگ در ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی به آدرس www.samandehi.ir ثبت شده است .

اختاپوس صدپا (2)
نظرات ()

« به نام ِ خداوند ِدرهم کوبند? ستمگران

وَ نُریدُ أن نمُنَّ علیَ الذینَ استُضعفوا فی الأرض، وَ نَجعَلهُم ائمّة و نَجعَلَهُمُ الوارثین.

و چنین اراده کرده ایم که مستضعفین ِزمین را، امامان و وارثین ِخویش بر روی ِزمین کنیم.

(سور? مبارک? قصص ، آی? شریف?5)

شاه ِ ایران درحالیکه آخرین نفسهای ِ عمرش را، می کشد و در این اواخر نیز ،خوشبختانه به اختلال ِحواس، مبتلا گردیده است، همچنان به آدم کشی هایش، در کوچه و خیابان ، شهر و روستا ادامه می دهد. و متأسفانه عاملین ِ چنین جنایاتی، افرادی از خود ِملّت بنام ِ"ارتشی" می باشند که ناخودآگاه در مسیر ِ اهداف ِ ضدّ انسانی و ضدّ اسلامی ِشاه قرار گرفته اند و تصور می کنند که او، مقام ِ خداگونه دارد و با پیروی از او، و قتل ِ عام  جوانان و مردم ِبیگناه ، عملی صحیح انجام می دهند.

ما ، ضمن ِ ابراز ِ تأسف و انزجار ِ خویش، از این عمل ِغیر ِانسانی، برای اینکه افراد ِارتشی با ایمان ولی ناآگاه ، متوجّه شوند که این کشتار ِ آنها، به نفع ِ چه کسانی تمام می شود و به ضرر ِ چه کسانی؟ ،جُزو? حاضر را که بدستمان رسیده است، انتشار می دهیم.

باشد تا کلید ِ فهمی برای ِ هم? آن کسانی که واقعیّات ِپشت ِپرده را، هنوز درک نکرده اند باشد و آنگاه با پیوستن ِبرادران ِ ارتشی به صفوف ِمردم ِ ایران، هرچه زودتر رژیم ِ سفّاک ِ پهلوی نابود و  جمهوری ِاسلامی ایران برقرار گردد.

امّا قبل از بیان ِ این واقعیّات، لازم است به اطلاع ِ همگی برسانیم که طبق? حاکمه یعنی خاندان ِپهلوی و اطرافیانشان، از طریق ِ طرح ِ انواعِ و اقسام ِ حیله ها و نیرنگ ها، از قبیل ِ زیارت رفتن، خواب نما شدن، سخن از شعائر ِمذهبی راندن ، قرآن چاپ کردن و.....، درصدد برآمده اند تا ملّت ِمسلمان ِ ایران را فریب داده و اموال و ذخایر ِ ارزشمندی مثل ِنفت ِ آنها را، به تاراج و یغما ببرند و چون در این اواخر بخصوص، با روش ِ مذکور، ادام? غارت ِ خویش را، ممکن نمی دیدند ، لذا به روش ِ دیگری بنام ِ استبداد و قتل ِعام ِ مردم، متوسّل شده اند. و چه کسی است که نداند در این سالهای گذشته و بخصوص در این یک سال ِ اخیر، چه جوانان ِ برومند و با ایمانی از این مرز و بوم، بدستور ِ مستقیم ِشاه ،کشته و شهید شده اند؟ و کدام خانواده است که فرد یا افرادی از اعضایش شهید نشده باشند؟

اما همه می دانیم که وعد? خداوند جام? عمل خواهد پوشید و دیر یا زود جمهوری اسلامی ایجاد خواهد گردید و آن وقت است که ملت ِمسلمان ِایران_طبق? مستضعف_ انتقام ِ هم? جنایاتی را که در این پنجاه سال اخیر  صورت گرفته است، از خاندان ملعون ِ پهلوی و نوکران ِ بله قربان گویش خواهد گرفت  وکلی? اموال و ثروتهای ِ آنها در داخل و خارج ، به نفع ِ دولت ِ اسلامی ، یعنی در مسیر ِ اهداف ِهم? مردم ِایران، مصادره خواهد نمود.




نویسنده : لبیک
تاریخ : پنج شنبه 94/2/31
زمان : 12:32 صبح


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.

Reba.ir

کد بارشی


رفتـــ 25
تحلیل آمار سایت و وبلاگ