سفارش تبلیغ
صبا ویژن

این وبلاگ در ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی به آدرس www.samandehi.ir ثبت شده است .

چرا رسانه ملی سخنان جلیلی در کمیسیون بررسی برجام را پخش نمی کند؟
نظرات ()

امید است تا صدا و سیما با این کار، شایبه هر گونه اقدام تبعیض آمیز میان تیم سابق و فعلی مذاکره کننده هسته ای را از بین برده و قضاوت نهایی درباره عملکرد آنها را به افکار عمومی واگذار کند.

امید است تا صدا و سیما با این کار، شایبه هر گونه اقدام تبعیض آمیز میان تیم سابق و فعلی مذاکره کننده هسته ای را از بین برده و قضاوت نهایی درباره عملکرد آنها را به افکار عمومی واگذار کند.

گروه سیاسی- رجانیوز: در حالی که تا کنون دو بار دکتر سعید جلیلی به همراه دیگر اعضای تیم مذاکره کننده سابق هسته ای جمهوری اسلامی ایران  در جلسه کمیسیون بررسی برجام مجلس حاضر شده و به سوالات متعدد نمایندگان پاسخ داده اند، صدا و سیما از پخش این جلسات خودداری کرده است.

به گزارش رجانیوز، همانطور که اظهارات دکتر عراقچی در کمیسیون برجام مجلس تا کنون از شبکه خبر طی چند نوبت پخش شده است، انتظار می رود تا رسانه ملی عدالت را رعایت کرده و سخنان جلیلی در دو جلسه گذشته کمیسیون ویژه برجام را به همراه سوالات نمایندگان برای مردم پخش کند.

همچنین در حالی که تاکنون تنها بخشهایی از سخنان جلیلی در جمع نمایندگان در دو جلسه قبل در رسانه ها به طور محدود و آن هم به نقل از سخنگوی این کمیسیون منتشر شده است، بازتاب بسیار گسترده ای در افکار عمومی داشته و از آنجایی که سخنان مهم جلیلی دربرگیرنده نقد و بررسی برجام و همچنین توضیحاتی پیرامون وضعیت مذاکرات هسته ای در دولت گذشته می باشد، طبیعتا پخش آن از  سوی رسانه ملی می تواند بسیار روشنگرانه باشد و در فضای کنونی بسیاری از سوالات افکار عمومی را پاسخ دهد.

لازم به ذکر است، خبرنگار رجانیوز مطلع شد در جریان جلسه دوم کمیسیون برجام مجلس نیز دکتر جلیلی نسبت به پخش اظهاراتش در رسانه ملی تاکید کرده و امید است تا صدا و سیما با این کار، شایبه هر گونه اقدام تبعیض آمیز میان تیم سابق و فعلی مذاکره کننده هسته ای را از بین برده و قضاوت نهایی درباره عملکرد آنها را به افکار عمومی واگذار کند.




نویسنده : لبیک
تاریخ : سه شنبه 94/6/17
زمان : 8:49 صبح


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.

Reba.ir

کد بارشی


رفتـــ 25
تحلیل آمار سایت و وبلاگ