سفارش تبلیغ
صبا ویژن

این وبلاگ در ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی به آدرس www.samandehi.ir ثبت شده است .

فعالیت 198 شبکه فارسی زبان ماهوارهای علیه ایران
نظرات ()

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین هشدار داد

فعالیت 198 شبکه فارسی زبان ماهواره‌ای علیه ایران

مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن با راه‌اندازی 198 شبکه فارسی زبان ماهواره‌ای، 80 شبکه رادیویی و میلیون‌ها سایت و وبلاگ تلاش دارد تا ملت ایران را از واقعیت‌ها دور نگاه دارند.

خبرگزاری فارس: فعالیت 198 شبکه فارسی زبان ماهواره‌ای علیه ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه سلمان، ‌‌دوره آموزشی خبرنگاران بسیج در سه حوزه مقدماتی، حضوری و غیرحضوری به دو شکل عکس و خبر به همت خبرگزاری بسیج در زاهدان برگزار شد.

‌‌اسماعیل احمدی معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه برگزاری این کارگاه آموزشی ‌با اشاره به برگزاری همایش خبرنگاران افتخاری بسیج در استان اظهار داشت: با توجه به اینکه دشمنان با تهدیدات، توطئه‌های خود و مطالبی که در سایت‌ها و رسانه‌ها منتشر می‌کنند به دنبال جوسازی و جریان‌سازی‌هایی علیه نظام هستند این باشگاه به همت خبرگزاری بسیج از یک ماه قبل افتتاح شد که طی سه ماه گذشته نیز آغاز به ثبت نام از 7 هزار نفر بسیجی و علاقه‌مند به حرفه خبرنگاری در سطح کشور از طریق سامانه خبرگزاری کرده است.

وی گفت: در کارگاه 250 نفری خبرنگاران افتخاری بسیج سیستان و بلوچستان بیش از 40 درصد شرکت‌کنندگان را برادران اهل سنت تشکیل داده‌اند.

احمدی افزود: دوره آموزشی خبرنگاران بسیج در سه حوزه مقدماتی، حضوری و غیرحضوری به دو شکل عکس و خبر برگزار می‌شود.

این مسئول بیان داشت: تقویت کادر رسانه‌ای از رسالت‌های مهم رسانه‌ها در جامعه امروزی محسوب می‌شود چرا که در دوران دفاع مقدس نیز رسالت ما آموزش سلاح به بسیجیان بود.

احمدی با توجه به اینکه در شرایط جنگ سخت در مقابل دشمنان ما پیروز میدان جنگ شدیم، گفت: امروز هم که در جنگ نرم دشمن قرار داریم لذا با راه‌اندازی این باشگاه در استان‌های مختلف با قومیت‌ها و مذاهب گوناگون در پی ارائه دروه‌های آموزشی به بسیجیان هستیم تا بتوانیم در جنگ نرم دشمن نیز پیروز میدان باشیم.

وی بیان داشت: دشمن با راه‌اندازی 198 شبکه فارسی زبان ماهواره‌ای، 80 شبکه رادیویی و میلیون‌ها سایت و وبلاگ تلاش دارد تا ملت ایران را از واقعیت‌ها دور نگاه دارند.

 

مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین ‌در پایان خاطر‌نشان کرد: این باشگاه با این شعار راه اندازی شد که "یک بسیجی یک خبرنگار باشد" از این رو به امید روزی هستیم که هر جوان ایرانی یک خبرنگار شود و الگوی نمونه در سطح جامعه به شمار آید.




نویسنده : لبیک
تاریخ : پنج شنبه 94/11/15
زمان : 10:2 صبح


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.

Reba.ir

کد بارشی


رفتـــ 25
تحلیل آمار سایت و وبلاگ