سفارش تبلیغ
صبا ویژن

این وبلاگ در ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی به آدرس www.samandehi.ir ثبت شده است .

انتشارلیست وکیلالدولهها برای تقلیل مجلس
نظرات ()

مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  تسنیم، با بیان اینکه دولت به دنبال "مجلسی در اختیار" است، گفت: به تعبیر عامیانه، دولت به دنبال مجلس وکیل‌الدوله است.

وی گفت: لیستی که روزهای آتی منتشر خواهد شد نیز با کارکرد وکیل‌الدوله بودن بسته می‌شود؛ وکیل الدولگی برازنده یک مجلس آزاده نیست؛ ما نگرانیم وکیل‌الدوله‌ها به محض ورود به مجلس پولی کردن مدارس را برای خوش خدمتی به دولت تصویب کنند. نگرانیم در شرایط کنونی که مردم از رکورد و تورم رنج می‌برند با مصوبه وکیل‌الدوله‌ها یارانه‌ها مردم حذف شود تا دولت را به قول خودشان از مصیبت پرداخت یارانه نجات پیدا کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه، کارشناسان و تحلیل‌گران معتقدند که رقابت 7 اسفند رقابت مجلس مطلوب دولت با مجلس مطلوب ملت است، تاکید کرد: وکیل الدوله‌ها برای اینکه از اتهام وکیل‌الدولگی مبرا شوند به دیگران اتهام تندروی می زنند تا وکیل الدولگی آنها در اذهان کمتر آشکار شود.

بذرپاش گفت: برخی می‌‌خواهند مجلس را تبلور دموکراسی است به نهادی در حد معاونت رئیس‌جمهور تقلیل دهند تا همانطور که رئیس‌جمهور به معاونت خود دستور می‌هد، به خانه ملت هم دستور دهد و مجلس به دستور دولت اقدامی چون حذف یارانه‌‌ها و پولی کردن مدارس را فورا تصویب کند.




نویسنده : لبیک
تاریخ : یکشنبه 94/11/18
زمان : 1:21 عصر


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.

Reba.ir

کد بارشی


رفتـــ 25
تحلیل آمار سایت و وبلاگ