سفارش تبلیغ
صبا ویژن

این وبلاگ در ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی به آدرس www.samandehi.ir ثبت شده است .

پلی به گذشته
نظرات ()

90/11/13

بااعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال ساختمان دهیاری کوی راه حق افتتاح شد

همزمان با اولین روز از ایام ا... دهه فجر و سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی ، با حضور فرماندار اصفهان و اهالی منطقه ، ساختمان دهیاری کوی راه حق از توابع بخش مرکزی افتتاح و همچنین کلنگ احداث ساختمان درمانگاه این روستا به زمین زده شد.          

فضل ا... کفیل فرماندار اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ، پیشرفت و آبادانی کشور را مرهون خون شهدا و ایثارگری های ملت ایران دانست .

ایشان با تشریح دستاوردهای سی و سه ساله انقلاب اسلامی ، آنرا ثمره وحدت و همدلی مردم با یکدیگر و پیروی از ولایت فقیه برشمرد و اظهار داشت : خودباوری و خودکفائی در بسیاری از زمینه ها از مهمترین این دستاوردهاست .

کفیل با اشاره به فتنه ها و توطئه های دشمنان اسلام و استکبار جهانی برای مقابله با پیشرفت و توسعه ایران اسلامی ، بر بیداری و آگاهی ملت و پیروی از ولایت فقیه بیش از گذشته تاکید و خواستار همت و تلاش مسولین در خدمتگزاری به محرومین و نیازمندان شد .

قابل ذکر است ساختمان دهیاری کوی راه حق با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال و با زیربنای 185 متر مربع در دو طبقه افتتاح وبه بهره برداری رسید .

 همچنین گلنگ درمانگاه این روستا در زمینی با زیر بنای 390متر مربع در سه طبقه و با پیش بینی اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال که هزینه ساخت و ساز آن برعهده خیر می باشد به زمین زده شد .

منبع : http://www.isfahan.gov.ir/?ModuleId=1558&id=8833

نظر شما چیست ؟




نویسنده : لبیک
تاریخ : سه شنبه 91/9/14
زمان : 9:8 عصر


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.

Reba.ir

کد بارشی


رفتـــ 25
تحلیل آمار سایت و وبلاگ