سفارش تبلیغ
صبا ویژن

این وبلاگ در ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی به آدرس www.samandehi.ir ثبت شده است .

امروز این ویرایشگر تصویر 100 دلاری را رایگان دانلود کنید
نظرات ()

�هر روز این اتفاق نمی‌افتد که یک ویرایشگر تصویر و عکس با امکانات فوق‌العاده را بتوان ‌رایگان و از حراج دانلود کرد؛ اما امروز بخت با کاربران یار است و یکی از شرکت‌های معروف نرم‌افزاری، ابزار ویرایشگر تصویر خود را که بهای آن ‌معمول 100 دلار است،‌ رایگان و برای مدتی محدود عرضه می‌کند.


به گزارش «تابناک» شرکت نرم‌افزاری onOne نرم‌افزار ویرایشگر تصویر خود را با نام Perfect Effect 8 Premium را امروز و تا مدت زمانی محدود ‌رایگان عرضه می‌کند. این نرم‌افزار هم به عنوان یک برنامه Standaone‌ قابل استفاده است و هم‌ پلاگینی برای فوتوشاپ، Photoshop Element، Aperture و Lightroom:

امروز این ویرایشگر تصویر 100 دلاری را رایگان دانلود کنید


این نرم‌افزار جزو هشت مدل نرم‌افزاری است که بسته کلی گرافیکی این شرکت با نام Perfect Photo Suite 8 را تشکیل می‌دهد و تا پیش از این، جداگانه به فروش می‌رفت. همچنین باید اشاره کرد که دانلود رایگان این نرم‌افزار به معنای Full License بودن آن است و هیچ مدت زمان محدودی برای استفاده از این نرم‌افزار حراجی وجود ندارد. 

البته همان گونه که گفته شد، هنور مشخص نیست که این حراج تا چه مدت ادامه دارد و آن گونه که مشخص است، مدت آن کاملا محدود است. 

نرم‌افزار Perfect Effect 8‌ یک کتابخانه فوق‌العاده از فیلتر‌ها و افکت‌ها را در بر دارد که می‌تواند حالت عکس‌ها را به شدت خاص و منحصر به فرد سازد. این کتابخانه قوی همچنین به شما اجازه می‌دهد، فیلتر‌ها و افکت‌ها را خود ویرایش کرده و افکت‌های مورد نظر خود را ایجاد و ذخیره کنید.

امروز این ویرایشگر تصویر 100 دلاری را رایگان دانلود کنید


برخی از دسته‌بندی ابن فیلتر‌ها عبارتند از Gradient‌های قابل تنظیم، HDR Look، Photo Filters و Portrait Enhancer. این بسته نرم‌افزاری بر روی ویندوز 7 به بالا و همچنین بر روی Mac OS 10.‌7 و بالا‌تر قابل اجراست. همچنین اگر از قبل Perfect Effect 8 را در حالت beta و یا Trial نصب کرده باشید، نرم افزار اقدام به Uninstall‌ کردن آن و نصب نسخه رایگان و Full Version خواهد کرد. 

برای دانلود این نرم‌افزار فوق العاده 100 دلاری اما ‌رایگان به آدرس زیر بروید:

http://www.ononesoftware.com/landing/pe8offer




نویسنده : لبیک
تاریخ : پنج شنبه 93/2/18
زمان : 4:53 عصر


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.

Reba.ir

کد بارشی


رفتـــ 25
تحلیل آمار سایت و وبلاگ