سفارش تبلیغ
صبا ویژن

این وبلاگ در ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی به آدرس www.samandehi.ir ثبت شده است .

در آستانه 14تیرماه سالروز اسارت 4دیپلمات ایرانی
نظرات ()

گره‌گشایی از گرو‌گان‌گیری دیپلمات‌های ایرانی/«کمین جولای 82» در فضای مجازی منتشر شد

حمید داوودآبادی نویسنده و پژوهشگر دفاع مقدس در آستانه 14تیرماه سالروز اسارت 4دیپلمات ایرانی در لبنان کتاب «کمین جولای 82» را در فضای مجازی منتشر کرد.

خبرگزاری فارس: گره‌گشایی از گرو‌گان‌گیری دیپلمات‌های ایرانی/«کمین جولای 82» در فضای مجازی منتشر شد

 

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، حمید داوودآبادی نویسنده و پژوهشگر دفاع مقدس در آستانه 14تیرماه سالروز اسارت 4دیپلمات ایرانی در لبنان کتاب «کمین جولای 82» را در دو قالب word  و pdfدر فضای مجازی منتشر کرد.

کتاب «کمین جولای 82» به عنوان اولین اثر مکتوب در ادامه پیگیری سرنوشت چهار دیپلمات ربوده شده ایرانی که 23 سال از اسارت آنان در چنگال رژیم صهیونیستی می گذرد، به کوشش حمید داودآبادی و همت فرهنگسرای پایداری در 524 صفحه منتشر شده بود.

حمید داود آبادی در این کتاب تلاش کرده تا روزشماری از کلیه اخبار و وقایع اتفاق افتاده از 14 تیر 1361 (چهارم جولای 1982 - روز ربوده شدن چهار دیپلمات) تا تابستان 84 را گردآوری نماید.با این حال بعدها داوودآبادی اعتراضاتی درباره عدم تجدید چاپ کتاب داشت.

ترجمه انگلیسی این اثر، همزمان با بیست‌وهشتمین سالگرد آزادسازی خرمشهر (سوم خرداد 89)، به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس رونمایی شد.

«احمد متوسلیان»، «سیدمحسن موسوی»، «کاظم اخوان» و «تقی رستگار»، 4 دیپلمات ایرانی، در سال 1361 شمسی و در لبنان، توسط عناصر وابسته به رژیم صهیونیستی اسراییل ربوده شده‌اند و پیگیری نهادهای مسوول در زمینه پیدا کردن اثری از آنان همچنان ادامه دارد.

برای دریافت فایل word کتاب اینجا و فایل pdf اینجا را کلیک کنید.




نویسنده : لبیک
تاریخ : سه شنبه 93/4/10
زمان : 11:53 صبح


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.

Reba.ir

کد بارشی


رفتـــ 25
تحلیل آمار سایت و وبلاگ