سفارش تبلیغ
صبا ویژن

این وبلاگ در ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی به آدرس www.samandehi.ir ثبت شده است .

??اختاپوس صدپا !!! ( شماره 3 )
نظرات ()

??ثروتهای شاه خائن

جمع آوری و تایپ : محمدرضا شیری - 09132165086

بعرض همایونی رساندم که البته جسارت سئوال از پیشگاه شاهنشاه را نمی کنم ولی آیا شاهنشاه با بخشش تمام ثروت شخصی خویش فکر زندگی خودشان را هم فرموده اند .

اسدالله علم در نطقی به مناسبت وقف کاخ مرر

این شیرینکاری جناب علم، وزیر مردار شده دربار، مثل بسیاری شیرینکاری های دیگر ایشان در آنزمان موحب پوزخند شد و هنوز هم می شود. لکن هنوز که هنوز است تبلیغات چیان رژیم، بر همین طبل می کوبند .

از بنیاد پهلوی یا سخنی به میان نمی آید یا اگر هم می آید در رابطه با تعداد دانشجویانی است که از این بنیاد بورس تحصیلی به «وام » گرفته اند .

هرچند که در پس این وامها هم نقشه ای شیطانی نهفته است و قصد، چیزی حز پرورش کادرهای دست آموز نیست . از فرح و عیاشی ها و زندگی تجملی اش سخنی نیست و آنچه هست به رخ کشیدن کارهای به اصطلاح خیریه ای اوست .

اشرف، بنیادی با سرمایه ی ده میلیون ریال درست می کند و بناگاه در بوق تبلیغات می دمند که « والاحضرت تمام ثروت خودشان را بخشیدند » عبدارضا پهلوی صرفا برای پیشبرد کشاورزی است که زحمت مالکیت هزاران هکتار زمین را متحمل می شود و ...

لکن این عوامفریبی ها تغییری در این واقعیت نمی دهد، که محمدرضاشاه و خواهران و برادرانش از طریق غارت و چپاول منابع ملی، زورگوئی، قساوت، رشوه خواری و به میمنت استبداد درباری گوی سبقت از پدر غارتگرشان رضاخان قزاق نیز ربوده اند . رضا خان از قزاقی شروع کرد و یکی از بزرآگترین فئودالهای ایران شد و شاه از بزرگترین فئودال ایران شروع کرد و به یکی از بزرگترین و ثروتمندترین سرمایع دا ان جهان بدل گشت . برادران و خواهران متعددش هم دست کمی از او ندارند .

از همینروستکه ما انتظار برقراری جمهوری اسلامی را داریم تا در آن محاکمه و مجازات خانواده ی پهلوی و کلیه ی کسانی که طی حکومت چند ده ستله ی این دودمان جنایتکار به حقوق و ثروت مردم ایران تجاوز کرده اند انجام گیرد و کلیه ی اموال آنان به نفع زحمتکشان ایران مصادره شود .

و البته مجازات این خانواده ی جنایتکار در زمینه ی کشتار مردم مسلمان ایران، مردمی که هدفی جز برقراری حکومت اسلامی و نابودی رژیم سفاک پهلوی ندارند امری است که ان شاالله تعالی هر چه زودتر تحقق خواهد یافت . در اینجا برای استدلال این خواست خود می کوشیم فهرستی هر چند ناقص از دارائی های این دودمان که به دست ما رسیده در سطح گسترده تری انتشار یابد .




نویسنده : لبیک
تاریخ : یکشنبه 94/3/10
زمان : 6:22 عصر


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.

Reba.ir

کد بارشی


رفتـــ 25
تحلیل آمار سایت و وبلاگ