سفارش تبلیغ
صبا ویژن

این وبلاگ در ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی به آدرس www.samandehi.ir ثبت شده است .

اولین تقویم کاملاً مذهبی
نظرات ()

نرم افزار تقویم شمیم یار به عنوان اولین تقویم کاملاً مذهبی دسکتاپی در فضای مجازی ، توسط انجمن گفتگوی دینی وابسته به مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی با محتوایی جامع و مفید طراحی و چند سالی است که به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.
 
 با استقبال گسترده و چشمگیر کاربران فضای مجازی، حدود 200 هزار نسخه از این تقویم زیبا و کارآمد در سال 91 و بیش از 320 هزار نسخه در سال 92 فقط از طریق سایت انجمن گفتگوی دینی دانلود گردیده است.
 
 همچنین اکثر سایت های بزرگ دانلود نرم افزار ، سایتهای مهم دینی ، وبلاگ ها و فروم های دینی و مذهبی اقدام به انتشار این نرم افزار نموده اند که از آمار دانلود نرم افزار در آنها اطلاع دقیقی در دسترس نیست.
 لذا بر آن شدیم برای سال 1393 شمسی ، ضمن تلاش گسترده و استفاده از نیروهای متخصص و به کارگیری دانش کارشناسان فنی و دینی، تقویمی با محتوای جامع تر ، مفیدتر و با امکانات ویژه در اختیار علاقمندان قرار دهیم.
 
 همچنین با توجه به تماس ها و پیام های الکترونیکی بسیار زیادی که دریافت کردیم، اوقات شرعی را از 310 شهر کشور به بیش از 1200 شهر کشور افزایش داده و همچنین به دلیل استقبال عزیزان فارسی زبان خارج از کشور، اوقات شرعی بیش از 2500 شهر خارج از کشور را نیز تهیه و به تقویم اضافه نمودیم.
 
 امکانات این برنامه عبارتند از : تقویم روزانه و ماهانه به همراه رویدادهای ملی و مذهبی ، هر روز شامل محتواهایی در قالب قرآن ، اهل بیت ، حدیث ، احکام ، شهدا ، مشاوره و تربیت ،نمایش اوقات شرعی و یادآوری و پخش اذان ، اعمال عبادی، امکان ثبت یادداشت روزانه ، امکان ثبت یادآوری ، ویترین نرم افزارهای انجمن گفتگوی دینی ، پیامک پاسخگو و تازه های سایت .
 
از امکانات جدید این برنامه می توان به نمایش خورشید و هلال واقعی ماه در گوشه دسکتاپ، امکان تعویض تم صفحه اصلی، امکان انتخاب سه اذان متفاوت برای صبح، ظهر و مغرب ، بهبود سرعت و عملکرد تقویم، امکان تغییر مکان تقویم در راست یا چپ صفحه ویندوز و ... اشاره کرد.
 
 امیدواریم با استفاده از این محصول و رضایت داشتن از آن ، ضمن دعای خیر برای همه دست اندرکاران تولید این نرم افزار ، در انتشار رایگان آن بین دوستان و آشنایان خود و در مدارس و دانشگاه ها و ... کوشا باشید.
 
جهت دریافت تقویم اینجا کلیک کنید ... .
 یادآور می گردد ، هزینه استفاده از این نرم افزار هدیه 14 صلوات به روح مطهر بانوی دو عالم ، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها می باشد



نویسنده : لبیک
تاریخ : یکشنبه 93/1/10
زمان : 10:59 عصر
اجرای برنامههای اندروید در پنجرههایی مثل پنجرههای ویندوز!
نظرات ()

یکی از بهترین و کاربردی ترین قابلیت های اندروید، امکان Multitasking  یا اجرای چندین برنامه به شکل همزمان است. قابلیتی که به شما اجازه میدهد در آن واحد از برنامه ای به برنامه دیگر سوییچ کنید، بدون آنکه مجبور به خارج شدن از برنامه ها باشید. اما نظر شما در خصوص اجرای برنامه ها در پنجره های جداگانه و به شکل همزمان چیست؟

به گزارش «تابناک» اکنون برنامه های بسیاری برای سیستم عامل اندروید وجود دارد که به کاربران اجازه میدهد تا از قابلیت Multitasking این سیستم عامل محبوب، بهتر و کاربردی تر استفاده کنند. برخی از این نرم افزارها امکان سوییچ سریع و ساده را بین برنامه های در حال اجرا فراهم می آورند و برخی دیگر حاشیه های Multitasking نظیر مدیریت برنامه های در حال اجرا – Task Manager – را فراهم میکنند.

اما در این میان چند نمونه برنامه جالب توجه وجود دارد که به شکلی فوق العاده امکان بهره برداری از قابلیت Multitasking را در اندروید فراهم آورده اند. در واقع این دست از نرم افزارها امکان استفاده از این قابلیت در اندروید را یک گام فراتر بردهاند.

یکی از این نرم افزارها Multitasking تولید شرکت OryonCorp است که به کاربران اجازه میدهد تا به شکل همزمان برنامه های پر کاربردی نظیر، مرورگر، ماشین حساب، دوربین، دوربین و مدیر فایل و بسیاری دیگر از نرم افزارها را در پنجره های جداگانه و قابل حرکت در صفحه گوشی، اجرا کنید:

اجرای برنامه‌های اندروید در پنجره‌ها، دقیقا مثل ویندوز!

در واقع این نرم افزار جالب و فوق العاده کاربردی به شما اجازه میدهد که به جای اجرای برنامه ها در حال تمام صفحه یا Full Screen – حالت پیش فرض اجرای برنامه ها در اندروید – آنها را در پنجره های جداگانه ای به اجرا در آورید و در صورت نیاز آنها را در صفحه گوشی جا به جا کنید تا دسترسی ساده تر و سریع تری به برنامه های درحال اجری خود داشته باشید.

نیازی به ذکر این نکته نیست که مسلما تعداد نرم افزارهایی که به وسیله این ابزار میتوانند به شکل همزمان اجرا شوند، بسته به سایز و اندازه صفحه نمایش گوشی متفاوت خواهد بود. این نرم افزار به خصوص برای تبلت ها یک برنامه فوق العاده کاربردی است:

وقتی اقدام به اجرای این نرم افزار میکنید، کار خود را در پشت صحنه شروع میکند و دسترسی به قابلیت های آن از طریق منوی کشیدنی از چپ به درون صفحه امکان پذیر است – البته جای این منوی کشیدنی از تنظیمات نرم افزار قابل تغییر است. این منوی کشیدنی حاوی نرم افزارهای پر کاربردی نظیر مرورگر، ماشین حساب، قطب نما، گالری، پخش موزیک و بسیاری دیگر از نرم افزارها است که میتوانید آنها را در پنجره های جداگانه به اجرا در آورید.

اجرای برنامه‌های اندروید در پنجره‌ها، دقیقا مثل ویندوز!

وقتی از این منو اقدام به اجرای یکی از این ابزارها میکنید، پنجره مخصوص به آن باز میشود که میتوانید آن را جا به جا کنید، تغییر اندازه دهید، ببندید، به حالت تمام صفحه در آورید و یا Minimize کنید. دقیقا مشابه با پنجره های ویندوز. نکته جالب آنکه میتوانید بعد از تنظیم اندازه یک پنجره، این تنظیمات را ذخیره کنید تا هر بار که اقدام به باز کردن آن میکنید دقیقا در اندازه دلخواه شما اجرا شود.

اجرای برنامه‌های اندروید در پنجره‌ها، دقیقا مثل ویندوز!


اجرای برنامه‌های اندروید در پنجره‌ها، دقیقا مثل ویندوز!

همچنین همانند سایر برنامه های از این دست در اندروید، Multitasking تنظیمات فوق العاده ای دارد که به کاربر اجازه میدهد تا حد ممکن برنامه را شخصی سازی کند. تنظیمات این نرم افزار مواردی بسیار از تغییر جای منوی کشیدنی آن تا ایجاد تغییرات در پویایی نمایی های نرم افزار را در بر میگیرد:

اجرای برنامه‌های اندروید در پنجره‌ها، دقیقا مثل ویندوز!

این نرم افزار در دو نسخه رایگان و تجاری عرضه میشود که نسخه تجاری آن ضمن حذف تبلیغات درون نرم افزار، ابزارهای بیشتری را در اختیار کاربران قرار میدهد. لینک زیر حاوی نسخه رایگان نرم افزار است.

دانلود نرم افزار با لینک مستقیم




نویسنده : لبیک
تاریخ : یکشنبه 93/1/3
زمان : 12:7 صبح
نرمافزار «فاطمیه و نوروز 93» تولید شد+لینک دانلود
نظرات ()

به همراه مسابقه پیامکی
نرم‌افزار «فاطمیه و نوروز 1393» با محوریت آداب صله و رحم، احکام سفر، علما و مراجع،‌ کودکان و نوجوانان و ایام فاطمیه همراه با مسابقه پیامکی تولید شد.
خبرگزاری فارس: نرم‌افزار «فاطمیه و نوروز 93» تولید شد+لینک دانلود
به گزارش خبرگزاری فارس، نرم افزار «فاطمیه و نوروز 1393» جهت استفاده مبلغان و عموم علاقه‌مندان در ایام نوروز امسال تولید شد.

این نرم افزار در قالب یک لوح فشرده شامل 9 فایل صوتی به صورت مسابقه‌ای به همت مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم و همکاری ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی کشور و رادیو معارف تنظیم و آماده سازی شده است.

در این نرم‌افزار «آداب صله و رحم» با سخنان حجت‌الاسلام محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز، «احکام سفر» با سخنان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، «علما و مراجع» در رابطه با مهدویت، «کلیپ کودکان و نوجوانان»، «کلیپ ایام فاطمیه» به همراه مسابقه پیامکی گنجانده شده است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند گزینه مورد نظر را که سؤال آن در یکی از آن فایل‌ها است، به شماره پیامک 30000552 ارسال کنند، مراسم قرعه‌کشی این مسابقه در دهه مهدویت 1393 برگزار می‌شود، همچنین 14 جایزه نفیس از طرف ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی برای این مسابقه در نظر گرفته شده است.

برای دریافت این نرم‌افزار با حجم 100 مگابایت از اینجا اقدام کنید.

پس از دریافت این فایل با فورمت iso، می‌توانید آن را با نرم‌افزارهای رایت سی‌دی نظیر nero کپی کنند.




نویسنده : لبیک
تاریخ : پنج شنبه 92/12/29
زمان : 4:2 عصر
دنیایی از نرم افزار در تلفن همراه شما
نظرات ()

باشگاه خبرنگاران نوشت:

 بازار، محلی برای عرضه و فروش برنامه‌های اندرویدی می‌باشد که به طور ویژه به کاربران ایرانی سرویس دهی می‌کند. سایت بازار در تلاش است تا کانال توزیع مناسب و راحتی میان برنامه‌نویسان و کاربران دستگاه‌های اندرویدی در ایران ایجاد کند تا ایرانیان نیز بتوانند همچون کاربران دیگر، از امکانات اولیه? تلفن‌های هوشمند که در برنامه‌هایشان خلاصه می‌شود، به راحتی استفاده کنند.

 
 
 

 
 

شما می‌توانید بازار را روی تلفن همراه یا تبلت اندرویدی خود نصب کنید و روزانه به برنامه‌های جدید ایرانی و خارجی مختلفی دسترسی داشته باشید. در بازار 25 گروه مختلف مانند آموزش، اخبار و مجلات، پز‌شکی، خرید، شخصی‌سازی، کتاب‌ها و مراجع، خرید و... برای برنامه‌ها و گروه‌های مختلفی برای بازی‌ها وجود دارد.

  مشخصات
  حجم: 1.88 مگابایت
  نسخه: 5.0.6
  اجرا در: اندروید 2.2 و بالاتر
  امتیاز: 
 

 

کد خبر:185138 -




نویسنده : لبیک
تاریخ : چهارشنبه 92/12/28
زمان : 6:6 عصر
نرمافزار کاربردی تحریم کالاهای اسرائیلی
نظرات ()

به گزارش جهان به نقل از مشرق، جنبش ضد اسرائیلی «بایکوت- عدم سرمایه‌گذاری- تحریم» BDS (Boycott, Divestment, Sanctions) که توسط شماری از سازمان‌های صلح‌طلب تشکیل شده، اخیرا نرم‌افزاری ویژه گوشی‌های هوشمند در ارتباط با پیگیری تحریم رژیم اشغالگر قدس ارائه کرده است.

این نرم‌افزار دارای بانک اطلاعاتی کاملی درباره کالاهای تولید اسرائیل، شرکت‌های فعال در سرزمین‌های اشغالی، تجار همکار صهیونیست‌ها، سرمایه‌گذاران در اسرائیل و یک اسکنر بارکد خوان کالا است.

 

با نصب این نرم‌افزار بر روی گوشی‌های هوشمند، علاقمندان به تحریم کالاها و شرکت‌های اسرائیلی به راحتی می‌توانند از تمامی اطلاعات مورد نیاز در این زمینه، برخوردار شوند. مثلا به آسانی می‌توان دانست که فلان کالا در سرزمین‌های اشغالی تولید می‌شود یا خیر؟ فلان شرکت درآمدش را در اسرائیل، سرمایه‌گذاری کرده یا خیر؟

گفتنی است، طی ماه‌های اخیر شماری از چهره‌ها و هنرمندان معروف اروپایی در حمایت از جنبش BDS سفرها و برنامه‌های خود به سرزمین‌های اشغالی را لغو کرده‌اند.

دو انجمن علمی معروف به نام‌های انجمن مطالعات آسیایی و انجمن مطالعات آمریکایی نیز اخیرا موسسات اسرائیلی را تحریم کرده‌اند.

هرچند جنبش BDS در تحریک چهره‌های مطرح و موسسات علمی علیه جنایات اسرائیل موفق عمل کرده، اما تاکنون نتوانسته است افکار عمومی مردم را به این موضوع جلب کند.

 

جنبش مذکور امیدوار است با عرضه اپلیکیشن ضد اسرائیلی فوق و استفاده از فناوری گوشی‌های هوشمند که این روزها تقریبا هر فردی از آن استفاده می‌کند، توجه مردم عادی اروپا و آمریکا را نیز در حمایت از فلسطینیان به دست آورد.

گفتنی است نسخه کامل این نرم‌افزار به زودی عرضه خواهد شد. برای دریافت این نرم افزار به سایت ذیل مراجعه و ثبت‌نام کنید:

 



نویسنده : لبیک
تاریخ : سه شنبه 92/12/27
زمان : 11:55 عصر
ترانه «ما ایستادهایم» با صدای حامد زمانی منتشر شد+صوت
نظرات ()

حامد زمانی به مناسبت بیستم اسفندماه «روز ملی راهیان نور» جدیدترین اثر خود را با نام «ما ایستاده‌ایم» رونمایی کرد.
خبرگزاری فارس: ترانه «ما ایستاده‌ایم» با صدای حامد زمانی منتشر شد+صوت
به گزارش خبرنگار موسیقی فارس، حامد زمانی خواننده جوان کشورمان به مناسبت روز ملی راهیان نور ترانه جدید خود را رونمایی کرد.

در این قطعه که با آهنگسازی و صدای زمانی اجرا شده است، نیما نورمحمدی تنظیم کننده و میلاد عرفان‌پور به عنوان ترانه‌سرا همکاری کرده‌اند.

حامد زمانی پیش از این قطعاتی همچون «گزینه‌های روی میز»، «راز روشن»، «مرگ بر آمریکا» و ... را خوانده است.

«ما ایستاده‌ایم» را از لینک زیر بشنوید و دانلود کنید.

دانلود کنید




نویسنده : لبیک
تاریخ : پنج شنبه 92/12/22
زمان : 4:40 عصر
صوت: تلاوت سوره مریم توسط علامه طباطبایی
نظرات ()

صوت: تلاوت سوره مریم توسط علامه طباطبایی

 

مشرق- علامه طباطبایی (ره) را بیشتر با تفاسیر قرآنی اش می شناسند و کمتر کسی صدای تلاوت ایشان را شنیده است.

روی عکس کلیک نمایید ...

 

 

 

کد خبر:183190 -




نویسنده : لبیک
تاریخ : یکشنبه 92/12/11
زمان : 12:20 عصر
4 راهکار ساده برای اینکه وسط ماه پول کم نیاورید + دانلود pdf
نظرات ()

تا جایی که یادم می‏آید، تقریبا همیشه 10 روز آخرماه را با استرس و نگرانی سپری می‏کردم! همسرم مدام ماشین حساب در دستش بود و حساب و کتاب می کرد که این 10 روز آخر را چگونه سپری کنیم.

همیشه استرس و نگرانی تماس از طرف بانک را داشتم چون برای مخارج ازدواجم چند میلیون تومان وام آن هم با سود بالای 20 درصد گرفته بودم و تعدادی از قسط‏ها عقب افتاده بود.

در این شرایط به تکاپو افتادم که بیشتر کار کنم و درآمدم را افزایش دهم البته موفق هم بودم، با پشتکار زیاد صبح‏ها زودتر بیدار می‏شدم و تا ساعت 8 شب کار می کردم به طوری که در طی 3 ماه تلاش بالاخره درآمدم چند صد هزارتومان افزایش پیدا کرد، خیلی خوشحال بودم، ولی از نتایج آن ماه خشکمان زد، ما باز هم پول کم آوردیم!

ماه بعد هم یک افزایش درآمد داشتم و جالب اینجا بود که باز هم بیست و دوم ماه پول مان تمام شد!

شروع کردم به بررسی و تحقیق و مشاوره و ... تا بالاخره به این نتیجه مهم و طلایی رسیدم:

شما هم اگر می خواهید با این نتیجه طلایی و 4 راهکار موثر برای مدیریت هزینه در زندگی آشنا شوید روی لینک زیر کلیک  و کتاب الکترونیکی را دانلود کنید!

4 راهکار عملی برای اینکه وسط ماه پول کم نیاورید




نویسنده : لبیک
تاریخ : دوشنبه 92/11/21
زمان : 10:52 صبح
اختصاصی-دانلود کتاب «نقد و بررسی متن توافقنامه? ژنو»
نظرات ()

/این کتاب را از دست ندهید/دانلود کنید و برای دوستانتان هم ارسال نمایید.

کتابی جامع درباره متن توافق نامه ژنو

در مورد توافق ژنو سؤال اساسی این جاست که چرا بعد از اولین جلسه تیم مذاکره کننده دولت یازدهم با 1+5، مفاد گفتگوها به طور کلی محرمانه و سری اعلام شد. محرمانه شدن مذاکرات به نفع کدام طرف بود؟ اما این سری شدن مذاکرات تازه ابتدای راه بود. بعد از حصول توافق در 3 آذر 92 اولین مواضع تیم مذاکره کننده ایرانی خبر از موفقیتی تاریخی می‌داد که با سوت و کف رسانه‌های داخلی همراه گردید؛ اما پس از چندی مواضع صد در صد متناقض طرف غربی، اضافه شدن تهدیدهای قبلی و لحن بی‌ادبانه آن‌ها به خصوص آمریکا خبر از راز دیگری می‌داد. علاوه بر همه این‌ها طفره رفتن مسئولین ایرانی از پرداختن به متن توافق ژنو بود که ذهن کاوشگر ما را بر آن داشت تا فارغ از همه نگاه‌های سیاسی و جناحی به متن توافق‌نامه ژنو بپردازیم تا بلکه بتوانیم پرده از راز ادعای «برد-برد» برداریم.

فهرست کتاب بدین شرح است:

-کلیات توافقنامه? ژنو

 -بررسی مقدمه? توافقنامه? ژنو

-بررسی گام اول توافقنامه? ژنو

-بررسی گام دوم توافقنامه? ژنو

-بررسی گام نهایی توافقنامه? ژنو

-بررسی گام بعدی توافقنامه? ژنو

-بررسی برخی شبهات موجود

-پیوست‌ها

 در همین راستا دفتر مطالعات گفتمان انقلاب اسلامی کتابی با عنوان «نقد و بررسی متن توافقنامه? ژنو» را در 108 صفحه منتشر کرده است.

 

برای دانلود این کتاب می‌توانید از اینجا اقدام نمایید.




نویسنده : لبیک
تاریخ : یکشنبه 92/11/20
زمان : 5:17 عصر
دانلود کتاب «من دیپلمات نیستم، من انقلابی ام!»
نظرات ()

دیپلماسی عزت منتشر کرد: 

کتاب «من دیپلمات نیستم، من انقلابی ام!» دومین کتاب از مجموعه منشورات «دفتر مطالعات گفتمان انقلاب اسلامی»ست که در تحقیقی موشکافانه ابعاد و زوایای فرمایشات امام خامنه ای(حفظه الله) را درباره دو موضوع مهم «مذاکره و تحریم» در دو ساله اخیر بررسی نموده است.

در فصل اول سعی شد ، تلاش ایشان برای عمق بخشی تحلیل ها به سمت درگیری جبهه حق و باطل و مواجهه دولت مستکبر آمریکا با ملت استکبارستیز ایران اسلامی مورد توجه قرار گیرد.

 در فصل دوم، نگاه همه جانبه ایشان به علل تحریم ها و توجه به برکات حاصل از تحریم ها در پیشرفت ایران اسلامی مورد اشاره قرار گرفت و راهکارهای اصولی ایشان برای برون رفت از این شرایط بیان شد.

در فصل سوم تلاش شد با بررسی سیر بیانات رهبری عزیز در ارتباط با تحریم و مذاکره، تدابیر سه گانه ایشان در هدایت مسئولان و مردم شرح داده شود.

رهبری انقلاب در تدبیر اول که تا قبل از شروع سال 92 مورد استفاده قرار دادند، صادقانه و به صراحت، قائلین به مذاکره با آمریکا را افرادی ساده لوح یا مغرض خطاب کردند و با توجه دادن به تلقی دشمن از اصل مذاکره به عقب نیشنی ایران اسلامی به دلیل ناتوانی در برابر فشار تحریم، به بیان ادله متقن خود در حل نشدن مشکلات درصورت مذاکره با آمریکا پرداختند.

در تدبیر دوم که از روزهای آغازین سال 92 تا استقرار دولت یازدهم صورت گرفت، سعی کردند با تقبیح عقب نشینی در برابر استکبار و لزوم ایستادگی، صبر و توکل به خدا در برابر تحریم ها، عدم خوشبینی خود نسبت به مذاکره را اعلام داشته و دلایل روشنی براین موضع ارائه نمایند.

اوج هوشمندی رهبریِ مبتنی بر اصل ولایت فقیه را می توان در تدبیر سوم مقام معظم رهبری مشاهده کرد. در شرایطی که دولت جدید عزم خود را برای مذاکره با آمریکا جزم کرد و با تغییر لحن و مواضع و ارائه چراغ سبز به طرف آمریکایی، علنا مذاکرات 1+5 را به  صحنه دیپلماسی خود با آمریکا بدل کرد، ایشان از یک سو برای تحدید و تنظیم اصولی چارچوب مذاکرات، تاکتیک نرمش قهرمانانه را به عنوان حرکت منطقی دیپلماتیک اعلام فرمودند و از دیگر سو برای جلوگیری از القای حاکمیت دوگانه در نظام اسلامی به حمایت مشروط از تیم مذاکره کننده پرداختند.

برای دانلود متن کامل این کتاب اینجا را کلیک نمایید.




نویسنده : لبیک
تاریخ : یکشنبه 92/11/20
زمان : 5:16 عصر




.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.

Reba.ir

کد بارشی


رفتـــ 25
تحلیل آمار سایت و وبلاگ