سفارش تبلیغ
صبا ویژن

این وبلاگ در ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی به آدرس www.samandehi.ir ثبت شده است .

برزو بیطرف
نظرات ()

برزو بیطرف در یکی از سال‌های اخیر در تهران متولد شد. او از کودکی به سرودن شعر و نوشتن طنز علاقه‌ای وافر داشت. اوضاع همین‌طور پیش می‌رفت تا این‌که در سال 1383 و با انتشار ماهنام? سوره، به طور جدی به طنزنویسی روی آورد و خلقی را از خنده روده‌بر نمود. 
برزو بلافاصله پس از آن و در طی سال‌های اخیر در مطبوعات بسیاری شروع به قلم زدن کرد که از آن جمله‌اند: روزنام? جام‌جم، روزنام? ابرار، دوماهنام? خردنامه، ماهنام? سوره، دوهفته‌نام? آینده‌سازان، دوهفته‌نام? مهر و سایت‌های اینترنتی لوح، فیروزه، جهان‌نیوز، فردانیوز، شهریاران جوان و غیره. 
حاصل این قلم‌به‌مزدی‌ها، این بود که برزو در سال 1385 نامزد جایزه جشنواره مطبوعات در رشته طنز مکتوب شد ـ هرچند برنده نشد ـ و در سال 1386 نیز این جایزه را به شدت از آن خود کرد. 
از برزو بیطرف تاکنون دو کتاب طنزآمیز نیز منتشر شده است. یکی همین کتاب «هولوکاست» که الان در دست شماست و در آن با مازیار بیژنی همکاری کرده است و دیگری هم کتاب مستطاب «کتاب سوم» که مجموعه‌ای است از آگهی‌های طنزآمیز با موضوعات سیاسی و فرهنگی و اجتماعی و غیره. امید است از عذاب وجدانی که معمولاً منتقدین هولوکاست بدان دچار می‏شوند محفوظ باشد، تا کتاب‌های دیگری نیز نوشته و منتشر کند.




نویسنده : لبیک
تاریخ : جمعه 92/9/29
زمان : 3:29 صبح
مازیار بیژنی
نظرات ()

مازیار بیژنی در یکی از سال‌های ده? پنجاه در شهرستان سرسبز بابل به دنیا آمد. با آن‌که از نوجوانی به طراحی و نقاشی علاقه داشت، اما در رشت? معارف اسلامی و علوم سیاسی در دانشگاه پذیرفته شد. این شد که به ورط? ‌کاریکاتور مطبوعاتی افتاد، تا آنجا که از سال 1377 تا همین الان، ستون ثابت کاریکاتور روزنام? کیهان با عنوان «مقاله‌های بی‌متن»‌ را با کاریکاتورهای خود اداره می‌کند. از وی همچنین کتاب‌های «مقاله‌های بی‌متن»، «گزنه»، «نیش‌تر»، «سربی‌پناه» نیز منتشر شده است. 
بیژنی کاریکاتورهایش را با هدف آسیب‌شناسی انقلاب طراحی می‌کند و سعی می‌کند معضلات سیاسی و اقتصادی و فرهنگی کشور را با نگاهی عدالت‌خواهانه به نقد بکشد و در این راه چپ و راست را له و لَوَرده می‌نماید؛ به طوری‌که کارشناسان معتقدند اگر بیژنی در روزنامه‌ای به‌جز کیهان کار می‌کرد، تا به‌ حال چندین بار سر مبارک خود را به باد داده بود.
بیژنی معمولاً بعد از مورد عنایت قرار دادن مشکلات داخلی، مشکلات خارجی از جمله وضعیت عراق و افغانستان و فلسطین را مورد عنایت قرار می‌دهد و در تازه‌ترین اقدام کک به تنبان صهیونیست‌ها انداخته و خالی‌بندی‌های آنها را افشا کرده است که لابد خودتان دیده‏اید.




نویسنده : لبیک
تاریخ : جمعه 92/9/29
زمان : 3:27 صبح
و هر کس در آن شک کند ... .
نظرات ()

 

... و هرکس در آن شک کند بد و زشت و جنایتکار و احمق است و باید بمیرد یا کشته شود. آمین!



نویسنده : لبیک
تاریخ : جمعه 92/9/29
زمان : 3:26 صبح
بنابراین نتیجه می گیریم ... .
نظرات ()


بنابرین نتیجه می‏گیریم که هولوکاست یک واقع? مسلم تاریخی است که در آن شش میلیون یا هرچه بیشتر بهتر یهودی مظلوم به ملکوت اعلی پیوسته‏اند...



نویسنده : لبیک
تاریخ : جمعه 92/9/29
زمان : 3:25 صبح
صهیونیستها ... .
نظرات ()

 

صهیونیست‏ها دفاع از خودشان را از فلسطین شروع کردند و قصد دارند بقیّ? ابروداران منطق? متعلق به خودشان یعنی از ناحی? نیل تا ناحی? فرات را نیز مورد دفاع از خود قرار بدهند.



نویسنده : لبیک
تاریخ : جمعه 92/9/29
زمان : 3:25 صبح
آنها متوجه شدند که ... .
نظرات ()

 

آن‏ها متوجه شدند فلسطینی‏ها، لبنانی‏ها، سوریه‏ای‏ها، ایرانی‏ها و تقریباً تمام مردم جهان در ناحی? بالای چشم، یعنی درست زیر پیشانی‏شان یک جفت ابرو دارند.
 



نویسنده : لبیک
تاریخ : جمعه 92/9/29
زمان : 3:24 صبح
برای همین ... .
نظرات ()


برای همین تصمیم گرفتند در برابر آن‏ها از خودشان دفاع هسته‏ای و غیر هسته‏ای بکنند.
 



نویسنده : لبیک
تاریخ : جمعه 92/9/29
زمان : 3:24 صبح
چون احتمال داشت ... .
نظرات ()


چون احتمال داشت باقی‏ماند? یهودیان عالم بار دیگر مورد هولوکاست و خفگی ناشی از آن قرار بگیرند، جهانیان تصمیم گرفتند به یهودیان اجازه بدهند هرکس را که بالای چشمش ابرو بود مورد پاکسازی قرار دهند.



نویسنده : لبیک
تاریخ : جمعه 92/9/29
زمان : 3:23 صبح
عذاب وجدان آنها ... .
نظرات ()


این آدم‏ها پس از مدتی به علت مبارزه با حقیقت دچار عذاب وجدان می‏شدند.
بعضی‏هایشان از فرط عذاب وجدان مورد خودکشی قرار ‏گرفتند.
بعضی دیگر از شدت عذاب وجدان دچار سوختگی با اسید و کوفتگی با مشت و لگد ‏شدند.
... بعضی دیگر نیز از شدت عذاب وجدان محاکمه شدند و به زندان ‏افتادند.
تا آنکه یهودی‏های مهربان و انسان‏دوست برای جلوگیری از این تلفات و خسارات، تصمیم گرفتند که دیگر کسی این حقایق را زیر سؤال نبرد.



نویسنده : لبیک
تاریخ : جمعه 92/9/29
زمان : 3:22 صبح
و از آنجا دیگران ... .
نظرات ()


و از آنجا که دیگران شامل تمام دنیا می‏شود، به انداز? نابودی تمام دنیا سلاح اتمی درست کردند.



نویسنده : لبیک
تاریخ : جمعه 92/9/29
زمان : 3:21 صبح




.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.

Reba.ir

کد بارشی


رفتـــ 25
تحلیل آمار سایت و وبلاگ