سفارش تبلیغ
صبا ویژن

این وبلاگ در ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی به آدرس www.samandehi.ir ثبت شده است .

شبکه های ماهواره ای شیعی وابسته به کیست؟
نظرات ()

به گزارش شیعه آنلاین، شاید بتوان گفت تا چند سال پیش حتی یک شبکه ماهواره ای شیعی در جهان وجود نداشت، اما اکنون و با گذشت چند سال، بحمدالله تعداد قابل توجهی شبکه ماهواره ای در جهان وجود دارد که به شیعیان تعلق دارد.

برخی از این شبکه ها از سوی برخی از روحانیون، علما و مراجع تقلید حمایت و پشتیبانی می شوند، و برخی دیگر نیز به گروه ها و جناح های سیاسی شیعی تعلق دارد.

پس از انجام بررسی اجمالی، به اطلاعات مختصری در مورد این شبکه های ماهواره ای و جهتی که آنان را مورد حمایت قرار می دهند دست یافتیم که به شرح ذیل هستند:

شبکه ماهواره ای وابسته به روحانیون، علما و مراجع تقلید:

• شبکه ماهواره ای "النعیم" حضرت آیت الله شیخ "محمد الیعقوبی"

• شبکه ماهواره ای "ولایت" وابسته به آیت الله دکتر حسینی قزوینی

• شبکه ماهواره ای "السلام" وابسته به حضرت آیت الله سید "حسین الصدر"

• شبکه ماهواره ای "المعارف" وابسته به حجة الإسلام شیخ "حبیب الکاظمی"

• شبکه ماهواره ای "اهل البیت" وابسته به حضرت آیت الله سید "هادی مدرسی"

• شبکه ماهواره ای "الحجة" وابسته به حضرت آیت الله سید "محمد تقی مدرسی"

• شبکه ماهواره ای "اهل بیت" وابسته به روحانی شیعه افراطی، شیخ الله یاری

• شبکه ماهواره ای "فدک" وابسته به روحانی شیعه افراطی، شیخ "یاسر الحبیب"

• شبکه ماهواره ای "المصطفی" وابسته به فردی ناشناس بنام "عبدالحمید النجدی" 

• شبکه ماهواره ای "المودة" وابسته به یک فرد ناشناس بنام الشیخ عبد الحلیم الغزی

• شبکه ماهواره ای "ثقلین" وابسته به مجمع جهانی اهل بیت – جمهوری اسلامی ایران

• شبکه ماهواره ای "سلام 1" وابسته به حجة الإسلام هدایتی (نزدیک به حضرت آیت الله سید صادق شیرازی)

• شبکه ماهواره ای "هدهد" (حوزه فعالیت: کودکان) وابسته به سید "جواد شهرستانی" داماد حضرت آیت الله سید "علی سیستانی"

• شبکه ماهواره ای "ثامن" وابسته به شیخ "حامدرضا معاونیان" درگذشته مورد حمایت حضرت آیت الله شیخ "حسین وحیدخراسانی" بود

• شبکه ماهواره ای "هادی 1 و 2 و 3 و 4" و شبکه "دعا" وابسته به سید "محمدباقر مصباح" نماینده حضرت آیت الله سیستانی در مشهد

• شبکه ماهواره ای "الأنوار 1 و 2"، "أنوار الحسین"، "امام حسین 1 و 2 و 3"، "الزهراء"، "المهدی"، "امام صادق"، "حضرت خدیجه"، "مرجعیت"، "أبا الفضل العباس"، "ظهور"، "امام زمان"، "العقیلة"، "سلام 2" و بقیع وابسته به حضرت آیت الله سید "صادق شیرازی"

شبکه ماهواره ای وابسته به جریان ها و گروه های سیاسی یا اشخاص:

• شبکه ماهواره ای "المنار" وابسته به حزب الله لبنان

• شبکه ماهواره ای "آفاق" وابسته به حزب الدعوة عراق

• شبکه ماهواره ای "المسار" وابسته به حزب الدعوة عراق

• شبکه ماهواره ای "نبأ" وابسته به شیعیان مخالف آل سعود

• شبکه ماهواره ای "العالم" وابسته به جمهوری اسلامی ایران

• شبکه ماهواره ای "الکوثر" وابسته به جمهوری اسلامی ایران

• شبکه ماهواره ای "الکوفه" وابسته به آستان مقدس مسجد کوفه 

• شبکه ماهواره ای "الفرات" وابسته به مجلس اعلای اسلامی عراق

• شبکه ماهواره ای "العهد" وابسته به گروه "عصائب أهل الحق" عراق

• شبکه ماهواره ای "المسیرة" وابسته به جنبش شیعیان الحوثی در یمن

• شبکه ماهواره ای "طه" (حوزه فعالیت: کودکان) وابسته به حزب الله لبنان

• شبکه ماهواره ای "الوحدة" وابسته به مجمع تقریب مذاهب اسلامی ایران

• شبکه ماهواره ای "بلادی" وابسته به ابراهیم جعفری، نخست وزیر سابق عراق

• شبکه ماهواره ای "الصراط" وابسته به هواداران حضرت آیت الله خامنه ای در لبنان

• شبکه ماهواره ای "Ifilm" (حوزه فعالیت: فیلم) وابسته به جمهوری اسلامی ایران

• شبکه ماهواره ای "14" وابسته به مداح اهل بیت علیهم السلام ملا باسم کربلایی

• شبکه ماهواره ای "کربلا" وابسته به آستان مقدس حضرت امام حسین علیه السلام 

• شبکه ماهواره ای "الغدیر" وابسته به سازمان بدر - زیر مجموعه های مجلس اعلای عراق




نویسنده : لبیک
تاریخ : یکشنبه 93/5/12
زمان : 7:13 عصر
اطلاعیه وزرات اطلاعات درباره برخورد با مروجین تفرقه مذهبی/
نظرات ()

تعطیلی تعدادی از دفاتر شبکه‌های ماهواره‌ای که در جهت تشدید تفرقه در جهان اسلام و تخریب وجهه تشیع فعالیت می‌نمودند

 

گروه سیاسی - رجانیوز: با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) دفاتر تولید تعدادی از شبکه‌های ماهواره ای که در چهار استان کشور به طور مخفیانه و غیر قانونی در راستای ایجاد اختلافات مذهبی وتشدید تفرقه در جهان اسلام وتخریب وجهه تشیع فعالیت می نمودند ، شناسایی گردیده وبا حکم قضایی تعطیل وعوامل آنها بازداشت شدند.

به گزارش رجانیوز، روابط عمومی وزارت اطلاعات اعلام کرد؛ با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) دفاتر تولید تعدادی از شبکه‌های ماهواره ای که در چهار استان کشور به طور مخفیانه و غیر قانونی در راستای ایجاد اختلافات مذهبی وتشدید تفرقه در جهان اسلام وتخریب وجهه تشیع فعالیت می نمودند ، شناسایی گردیده وبا حکم قضایی تعطیل وعوامل آنها بازداشت شدند.
 
برخی از این شبکه ها ی ماهواره ای که مرکز پخش آنها در انگلیس وامریکا ست توسط این دفاتر و عوامل آن در استانهای قم ، اصفهان ، تهران وخراسان رضوی به پشتیبانی از برنامه های اختلاف افکنانه در جهان اسلام مبادرت می کردند.
 
بر اساس این گزارش، این شبکه ها در راستای اهداف برخی سرویس های اطلاعاتی بیگانه وتأمین اهداف استکبار جهانی فعالیت نموده و درجهت مخدوش نمودن وحدت و مصالح جهان اسلام در پوشش برنامه های مذهبی و شعائر اسلامی فعالیت می کردند .
 
اختلاف افکنی بین پیروان مذاهب اسلامی از طریق توهین و افترا به مقدسات آنها ، اهانت به علمای جهان اسلام ، اعلام هفته برائت در مقابل هفته وحدت ، تبلیغ وترویج سبک های غلط ، خرافی وخشن عزاداری ، محور و رویکرد اصلی برنامه های تولیدی این دفاتر بوده است.




نویسنده : لبیک
تاریخ : یکشنبه 93/5/12
زمان : 7:6 عصر
راز تعابیر رهبر انقلاب درباره صهیونیستها
نظرات ()

راز تعابیر رهبر انقلاب درباره صهیونیست‌ها/ سگ هاری که افسار حامیانش را در دست دارد

رهبر معظم انقلاب طی چند سال گذشته بارها از تعابیری درباره رژیم صهیونیستی استفاده کرده‌اند که با بررسی آن‌ها می‌توان دلیل انتخاب عبارتی مانند «سگ نگهبان استکبار» در منطقه را فهمید.

خبرگزاری فارس: راز تعابیر رهبر انقلاب درباره صهیونیست‌ها/ سگ هاری که افسار حامیانش را در دست دارد

 

گروه سیاسی خبرگزاری فارس- «سگ هارى و گرگ درنده‌اى به انسانهاى مظلوم حمله کرده است...» این تعبیر رهبر معظم انقلاب از رفتار و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه بود که در خطبه های نماز عید سعید فطر بیان شد. اما انتخاب واژه «سگ هار» برای معرفی رژیم صهیونیستی از سوی رهبر معظم انقلاب تنها محدود به سخنرانی اخیر ایشان نمی‌شود و پیش از این نیز از زوایای مختلف خصلت های رفتاری این رژیم اینگونه معرفی شده است.

این تعابیر که نه تنها رژیم صهیونیستی، بلکه آمریکا به عنوان بزرگترین حامی آنرا نیز مورد تحقیر و هجمه قرار می دهد، بارها از سوی رهبر انقلاب تکرار شده و با دقت بیشتر می‌توان دلیل انتخاب این صفت برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی را دریافت.

در ادامه، به بررسی تعابیر به کار برده شده از سوی رهبر معظم انقلاب برای معرفی رژیم صهیونیستی می پردازیم.

** سگ دست‌آموز

رهبر معظم انقلاب اولین بار پس از دوران رهبری، در پیام به کنگره عظیم حج در تاریخ 26 خرداد سال 70 از تعبیر «سگ دست آموز استکبار» برای رژیم صهیونیستی استفاده کردند.

ایشان در این پیام فرمودند: «استکبار جهانی و دولتهای استعمارگر، از آغاز تا امروز، رژیم غاصب اسرائیل را به عنوان اهرم فشاری بر روی دولتهای عربی و سپس اسلامی منطقه پدید آورده و ذخیره کرده‌اند و برآنند که این خنجر مسموم را همواره در پهلوی جهان اسلام نگاهدارند و امروز شیطان بزرگ، سررشته‌ این سگ دست‌آموز را در دست دارد. پس، تعجبی نیست که نقض مکرر قوانین بین‌المللی، نقض مداوم حقوق بشر - آن هم به فجیعترین شکل - تجاوز مکرر به کشورهای همسایه، عملیات تروریستی و آدم‌ربایی به گونه‌ آشکار، تهیه‌ روزافزون سلاحهای اتمی و امثال آنها - که هریک در هریک از کشورهای جهان که با امریکا و دیگر دولتهای بزرگ رابطه‌ی ارباب رعیتی نداشته باشد، حادثه‌ای عظیم تلقی می‌شود - از صهیونیست ها قابل قبول باشد و هیچ اعتراض جدی را از سوی شبکه‌ استکباری جهان، مخصوصاً شیطان بزرگ برنینگیزد.»

نمونه‌ای از کشتار فلسطینیان در اردوگاهها توسط ارتش صهیونیستی

** سگ زنجیری استکبار...

رهبر انقلاب دقیقا 2 سال بعد و در 26 خرداد 72 در دیدار با جمعی از علما و روحانیون قم، خصلت دیگری را برای این رژیم جنایتکار به کار بردند و با توجه به تبلیغات مسموم رسانه‌های بیگانه درباره انتخابات ریاست جمهوری ایران در آن سال فرمودند: «تبلیغات دشمن و عمده این تبلیغات، دست صهیونیستهاست. خبرگزاریهای معروفی که در دنیا وجود دارند، اغلبشان متعلّق به‌صهیونیستها هستند. بعضی از رادیوهای معروف دنیا هم، متعلّق به آنهایند. صهیونیست ها هم در این منطقه، مثل سگِ زنجیرىِ استکبار عمل‌می‌کنند. پارس کردن و پاچه گرفتن و به این و آن پریدن، شأن صهیونیستهاست. از آنها، غیر از این هم انتظاری نیست و البته، کسی هم اهمیتی به آنها نمی‌دهد. اما اگر کسی به وضع تبلیغات اینها در برهه‌های مختلف نگاه کند، چیزهای شگفت‌آوری را احساس می‌کند.»

** سگِ زنجیری دولت امریکا

بنابر این گزارش، ایشان در بحبوحه حادثه انفجار در مرکز یهودیان آرژانتین «آمیا» و متهم کردن ایران به دست داشتن در این انفجار در دیدار کارگزاران نظام در تاریخ 4 شهریور 73 فرمودند: «پیشرفت حرکت اسلامی، آنها را وادار کرد تا باطن خود را نشان دهند. حادثه اخیری که به وسیله امریکا و اسرائیل - که در حکم سگِ زنجیری دولت امریکاست - بر سر قضیه آرژانتین پیش آمد، نمونه‌ای از این دشمنی هاست. البته برای ما این‌گونه تبلیغات، تازگی و اهمیت ندارد.»

کشتار کودکان در حمله صهیونیستها به حی شجاعیه در شرق نوار غزه

** افسار غول در دستان سگ

رهبر معظم انقلاب همچنین در سال 75 و در سخنرانی در جمع زائران حرم امام رضا (ع) که به مناسبت سال نو ایراد شد، جلوه دیگری از رابطه آمریکا و اسرائیل را تعبیر کردند:

«امروز در رأس دشمنان خارجی این ملت - که مبارزه اصلی سیاسی خارجی ما در دنیا با اوست - رژیم فاسدِ غاصبِ خبیثِ صهیونیستِ حاکم بر فلسطین اشغالی و پشت سر او، رژیم ایالات متّحده امریکاست. ایالات متحده امریکا با آن عرض و طول و با آن پیشرفتهای علمی و یک کشور و ملت بزرگ، بازیچه دست صهیونیستها شده است؛ مثل غولی که افسارش دست یک سگ است و هر جا می‌خواهد، او را می‌برد!»

 

** سگ هار  

 

بنابر این گزارش، 19 بهمن ماه سال 83، دیدار کارکنان نیروی هوایی با رهبر معظم انقلاب، جایگاه دیگری برای تعبیر رفتارشناسی رژیم صهیونیستی از سوی ایشان است.

رهبر معظم انقلاب توجه به حمله آمریکا به عراق و اشغال این کشور توسط دولت های غربی و تلاش این کشور های برای تغییر در ترکیب خاورمیانه با توسل به حل قضیه فلسطین به شیوه کشورهای استکباری، فرمودند: «در قضیه‌ فلسطین هم مقصر اصلی برای حل نشدن مسأله‌ خاورمیانه، امریکایی‌ها هستند؛ کسی مقصر نیست. می‌گویند ایران نمی‌گذارد مسأله‌ خاورمیانه حل شود! در حقیقت شما نمی‌گذارید حل شود. نادیده گرفتن یک ملت، نتیجه‌اش همین است. شما می‌خواهید ملت فلسطین را با سابقه‌ چند هزار ساله‌ تاریخی، از عرصه‌ معادلات منطقه و معادلات سیاسی حذف کنید؛ مگر ممکن است؟ لذا شکست می‌خورید و سرتان به سنگ می‌خورد. شما سگ هاری را که پنجه به کودک و پیر و زن و مرد و نظامی و غیرنظامىِ فلسطینی می‌زند، دارید حمایت و تقویت می‌کنید؛ معلوم است که مسأله‌ خاورمیانه به این ترتیب حل نخواهد شد.»

یکی از جنایات اسراییل در روستای قانا- لبنان

** سگ نگهبان

بنابر این گزارش، رهبر انقلاب حدود 7 سال بعد در آبان ماه سال 90 در دانشگاه افسری امام علی(ع) و در واکنش به تهدیدهای برخی مسئولان آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ملت ایران برای اولین بار تعبیر «سگ نگهبان آمریکا» را برای رژیم اسرائیل به کار بردند:

«هم آمریکا بداند، هم دست‌نشاندگانش بدانند، هم سگ نگهبانش رژیم صهیونیستی در این منطقه بداند؛ پاسخ ملت ایران به هرگونه تعرضی، هرگونه تجاوزی، بلکه هر گونه تهدیدی، پاسخی خواهد بود که از درون، آنها را از هم خواهد پاشید و متلاشی خواهد کرد.»

** سگِ هار منطقه

رهبر معظم انقلاب 2 سال بعد و در 29 آبان 92 در جمع فرماندهان بسیجی سراسر کشور، درباره رژیم صهیونیستی و رفتارهای این رژیم در هجمه تبلیغاتی به ایران، تصریح کردند: «گاهی شنیده می‌شود دشمنان ملّت ایران، از جمله از دهان نحسِ نجسِ سگِ هار منطقه در رژیم صهیونیستی، چانه می‌جنبانند که ایران تهدید همه جهان است؛ نه، این سخنِ دشمن و درست نقطه مقابل ممشای اسلامی است.»

صحنه ای از کشتار فلسطینیان در اردوگاه صبرا و شتیلا

** سگ هار و گرگ درنده

اما آخرین تعبیر ایشان درباره رژیم صهیونیستی در خطبه های نماز عید سعید فطر صورت گرفت. ایشان جنایات این رژیم را «سگ هاری» خواندند که به جان مردم غزه افتاده و فرمودند: «امروز قضیه اول جهان اسلام قضیه غزه است؛ شاید بشود گفت قضیه اول دنیاى انسانیت، قضیه غزه است. سگ هارى و گرگ درنده‌اى به انسانهاى مظلوم حمله کرده است.»

** دلیل تعابیر رهبر انقلاب درباره رژیم اسرائیل چیست؟

با بررسی تعابیر به کار گرفته شده از سوی رهبر انقلاب برای رژیم صهیونیستی به چند نکته می توان رسید.

مساله اول، استفاده از تعابیری همچون سگ زنجیری و نگهبان استکبار جهانی است.

از سالیان گذشته و با سقوط حکومت پهلوی در ایران، رژیم صهیونیستی وظیفه ژاندارمی منطقه را از سوی آمریکا بر عهده گرفت.

این تعبیر رهبر انقلاب در واقع تحقیر جایگاه خودخوانده‌ای بود که استکبار به صهیونیست‌ها داده است.

نکته بعدی آنکه رهبر انقلاب در این تعابیر با توجه به شریک بودن دولت آمریکا در جنایات صهیونیست ها، آمریکا را به غولی تشبیه می‌کنند که افسار آن در دستان رژیم اسرائیل است.

این تعبیر نیز در تحقیر جایگاه حامیان رژیم صهیونیستی موثر است و نشان می دهد که دولتی مانند آمریکا به هر میزان که قوی باشد، اراده تصمیم گیری از خود را ندارد.

در پایان نیز باید به این نکته توجه کرد که بیماری هاری، یک بیماری مهلک و کشنده است و قطعا سگ‌هایی که به این بیماری مبتلا می‌شوند زودتر از دیگر همنوعان خود می‌میرند.




نویسنده : لبیک
تاریخ : شنبه 93/5/11
زمان : 10:33 عصر
سرزمین جعلی؛ ‘اسرائیل بزرگ’ یا ارض موعود کجاست؟ +نقشه
نظرات ()

اسد و ژنرال مصطفی بن طلّاس، وزیر دفاع سوریه همچنین ادّعا نمودند که در ورودی کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) نقش? برجسته‌ای وجود دارد که گستر? سرزمینی واقع از نیل تا فرات را نشان می‌دهد. بر اساس گواهی عرفات این نقش? برجسته 32 سال پیش، از ورودی کنست برداشته شد، امّا در سال 1989 م. پس از دیدار و مذاکرات بوش (پدر) و گورباچف در «مالتا» این نقشه مجدّداً در ورودی کنست نصب شد

 

به گزارش بسیج دانشجویی تربیت مدرس (حوزه شهید خداپرست) بنقل از فرهنگ نیوز ، مرزهایی که برای ارض موعود در تورات مشخّص گردیده است و اینکه این مرزها کدام سرزمین‌ها و کشور‌های عصر حاضر را در بر می‌گیرد، بسیار قابل تأمّل و حائز اهمّیت است. در این باره نقشه‌ای که بیش از همه مورد قبول واقع گریده و وسعت سرزمینی آن را مشخّص می‌سازد، توسط اسرائیل شاهاک در کتاب «تاریخ و دین یهود و سنگینی سه هزار ساله» چنین توضیح داده می‌شود:

مسیرآنلاین – ارض موعود بر روی گستر? هفت کشور واقع شده در حدّ فاصل نیل تا فرات، از دشت‌های «تورس»1 تا کرانه‌های حوز? رود «مراد» (عجزمندی) واقع در شمال شرقی «ترکیه» و در جنوب از خطّ «عقبه» تا «بصره» ترسیم شده است. چشم پوشی از آن به هیچ وجه ممکن نیست. این یک پیمان است و تا تحقّق آن(تلاش‌ها) ادامه خواهد یافت. (تئودور هرتزل)

این نقشه به صورت شماتیک در زیر نشان داده شده است.

البته سردمداران اسرائیل فراخور تحولات جهانی و به مرور زمان مرزها و کشورهای مشمول اسرائیل بزرگ را تغییر داده اند!
مناخیم بگین در رابطه با حدود و گستر? سرزمینی ارض موعود اعلام داشته بودکه دولت اسرائیل همان گونه که در تورات پیش‌بینی شده است، شامل عراق، سوریه، ترکیه، عربستان سعودی، مصر، سودان، لبنان، اردن وکویت است؛ امّا کسی که مسئل? اسرائیل بزرگ را به عرص? بین المللی کشاند اظهارات حافظ اسد، رئیس جمهور فقید سوریه در سال 1985 م. بود. وی ادّعا نمود که موشه دایان، وزیر دفاع اسرائیل در سال 1967 م. پس از اشغال تپّه‌های «جولان» و به هنگام بازدید از منطقه (خطاب به سربازان رژیم صهیونیستی)گفته بود: نسل‌های گذشته، اسرائیل را به مرزهای 1948 م. رسانید؛ ما نیز مرزها (ی اسرائیل) را به مرزهای سال 1967 م. رسانیدیم؛ شما نیز اسرائیل بزرگ را که گستره‌ای از نیل تا فرات است، محقّق خواهید ساخت.

یک روزنامه‌نگار عراقی نیز گفته‌های یاد شده را با کمی تفاوت چنین نقل کرده بود: دایان گفته بود که ما قدس را گفتیم و حال، هدف ما یثرب و بابل است. روزنامه نگاران دیگری نیز به نقل از مناحیم بگین، نخست وزیر بعدی رژیم صهیونیستی نقل نموده بودندکه گفته بود: همان گونه که در انجیل پیش‌بینی شده است، دولت اسرائیل کشورهای عراق، سوریه، ترکیه، عربستان سعودی، مصر، سودان، لبنان، اردن وکویت را در بر می‌گیرد.

اسد و ژنرال مصطفی بن طلّاس، وزیر دفاع سوریه همچنین ادّعا نمودند که در ورودی کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) نقش? برجسته‌ای وجود دارد که گستر? سرزمینی واقع از نیل تا فرات را نشان می‌دهد. بر اساس گواهی عرفات این نقش? برجسته 32 سال پیش، از ورودی کنست برداشته شد، امّا در سال 1989 م. پس از دیدار و مذاکرات بوش (پدر) و گورباچف در «مالتا» این نقشه مجدّداً در ورودی کنست نصب شد.

در سال 1998 م. نیز قذافی مرزهای اسرائیل بزرگ را از اقیانوس «هند» تا «تنگ? هرمز» و از «تنگ? جبل الطّارق» تا دریای «مدیترانه» توسعه داد! او بعد‌ها اسرائیل بزرگ را گستر? سرزمینی‌ای عنوان نمود که مرکز آن «قاهره» بوده و از«پاکستان» تا اسپانیا و از ترکیه تا «یمن» امتداد داشت. به این ترتیب تحقّق اسرائیل بزرگ، تمامی کشور‌های اسلامی را از روی زمین محو می‌کرد.

درسال 1991 م. یک روزنام? کویتی از اشغال کویت توسط عراق به عنوان بخشی از پروژ? اسرائیل بزرگ نام برد.

esraeil-tmubasij.ir

ضمیمه شدن بخش‌هایی از سرزمین ایران در قلمرو ارض موعود!

در سال 1985 م. ایران نیز که هیچ گونه ارتباطی با موضوع ارض موعود نداشت در موضوع وارد گردید؛ به این ترتیب که در یکی از چاپ‌های کتاب «پروتکل‌های صهیون»، نقشه‌ای با عنوان «رؤیای صهیونیسم» انتشار یافت. در این نقشه مصر، بخش‌هایی از سرزمین عربستان سعودی تا شهر مدینه، سوریه، عراق، کویت، مناطق نفت خیز ایران وجنوب شرقی ترکیه در حالی نشان داده شده بودند که اسرائیلیان در آنها اسکان داده شده بودند.15

این اقدام با توجّه به ظهور انقلاب اسلامی در ایران و برپایی نظام اسلامی می‌توانست نوعی تهدید از جانب امپریالیسم صهیونیستی علیه نظام نوپای اسلامی ایران تلقّی شود؛ در عین حالی که نشانگر اهمّیت این مناطق که از شمال غربی کشور تا جنوب غربی آن امتداد داشت و دارای اهمّیت اقتصادی، تاریخی، اعتقادی و فرهنگی برای مطامع توسعه‌طلبان? ائتلاف صلیبی صهیونی بود، به حساب می‌آمد. بدین ترتیب ارض موعود توراتی از مرزهای تعیین شده برای آن در عهد عتیق فراتر رفته و به پروژ? جهانخوارانه با ابعادی بسیار گسترده تبدیل شده بود. ابعاد سرزمین دولت یهودی که در سال 1890 م. توسط تئودور هرتزل مطرح شده بود، از مرزهای توراتی ارض موعود فراتر رفته و فلسطین، بین النّهرین، آفریقای شرقی، شبه جزیر? سینا، «آرژانتین» و حتّی سرزمین «سیبری» را نیز در بر می‌گرفت!

اسرائیل بزرگ و طرح خاورمیان? بزرگ

کاندالیزا رایس، وزیر خارج? پیشین آمریکا در سپتامبر سال 2003 م. گفت: ما، نقش? 22 کشور مسلمان را تغییر خواهیم داد! طرح اسرائیل بزرگ رفته رفته ابعاد جدیدتری یافته است؛ به طوری که مرزهای آن با مرزهای تعریف شده برای خاورمیان? بزرگ بسیار بر هم منطبق است! مرزهای اسرائیل بزرگ دیگر هیچ تناسبی با مرزهای ارض موعود تورات نداشته و از چارچوب ایمانی خارج گردیده و به طرح و برنامه‌ای توسعه‌طلبانه در راستای سیطره‌طلبی‌ای جهانی تبدیل گردیده است. دولت کشور مورد نظر صهیونیسم سیاسی اکنون به دولتِ جهانیِ جریانِ صهیونیسمِ کابالائیستی تغییر ماهیّت داده است. به طوری که مدّعیان اسرائیل بزرگ با ابعاد جهانی با داعیه‌داران ارض موعود توراتی کاملاً متغایر با یکدیگرند. به راستی چه اتّفاقی در شرف افتادن است؟

آیا میان تحوّلات جاری که در گستر? سرزمینی تعریف شده برای خاورمیان? بزرگ و طرح دولت جهانی مورد نظر کانون سیطر? جهانی صهیونیسم کابالائیستی، نسبتی وجود دارد؟

طرح خاورمیان? بزرگ در اصل چیزی متفاوت از طرح صلح و امنیّت پذیرفته شده توسط «کنگر? دجّالی شیطانی» آمریکا در سال 1957 م. که در خاورمیانه به «دکترین آیزنهاور» شناخته می‌شود، نیست. پروژ? خاورمیان? بزرگ همان طرح توسعه‌یافت? خاورمیانه است که کشور‌های شمال آفریقا نیز به آن افزوده شده است. مرزهای خاورمیان? بزرگ در غرب «مراکش» و «موریتانی»، در شرق آسیای مرکزی و «مغولستان»، در شمال «قفقاز» و ترکیه و در جنوب از کشور‌های عربی جنوب خلیج فارس تا سومالی را در بر می‌گیرد.

این پروژه، استراتژی تغییر ـ با ابعاد جغرافیایی، سیاسی، حقوقی، علمی، آموزشی، اقتصادی، اجتماعی و امنیّتی جهان اسلام است. این استراتژی زیر مجموع? استراتژی قرن جدید آمریکا PNAC 16 است که در سال 1997 م. توسط رونالد رامسفلد، دیک چنی، پاول ولفوویتز، ریچارد پرل و ویلیام کریستول نیوکان‌های سرشناس در انداخته شد.




نویسنده : لبیک
تاریخ : جمعه 93/5/10
زمان : 3:39 صبح
کتابی برای شناخت بهتر از اسراییل
نظرات ()

می گویند هر جا شنیدید کودکی کشته شده است آنجا غزه است و آن که می کشد اسرائیلی است...
به گزارش فرهنگ نیوز، با آشکار شدن نشانه‌های شکست قطعی رژیم صهیونیستی در جنگ جدید علیه غزه، منطقه در آستانه یک نقطه عطف راهبردی قرار گرفته است. ملت ایران در روز جهانی قدس همانند سالهای گذشته با ملت مظلوم فلسطین همراه می شوند و ظلم و اشغالگری صهیونیست‌ها را محکوم می نمایند.
 
علی عباسی نویسنده کتاب "جاسوسان تلمود" در مصاحبه با خبرنگار فرهنگ نیوز می گوید: با مطالعه این کتاب، امسال فریاد مرگ بر اسرائیل را نه از حنجره بلکه از قلب تان به گوش همه آزادیخواهان جهان برسانید.
 
کتاب " جاسوسان تلمود" در 468 صفحه توسط انتشارات دیده بان منتشر و چاپ اول کتاب در بهار سال جاری (1393) روانه بازار نشر شده است.
 
* کتاب از چه بخشهایی تشکیل و در هر بخش به چه مطالبی اشاره شده است ؟
 
کتاب مشتمل بر 11 فصل به این شرح می باشد:
 
فصل نخست با «پیشینه‌ تاریخی اطلاعات یهود»، آغاز شده و سابقه فعالیت‌های اطلاعاتی یهودیان را از دو نگاه روایات یهودی و روایات قرآنی، بررسی کرده است.
 
در فصل دوم به «اصول اطلاعاتی در منابع دینی یهود» پرداخته و بخش های امنیتی- اطلاعاتی تورات و فتاوای اطلاعاتی فقهای یهودی در تلمود، که برای خواننده جذاب خواهد بود را آورده است.
 
بررسی خصوصیات و صفات منحصر به فرد یهودیان، مطالب فصل سوم را تشکیل می‌دهد که با عنوان «منش اطلاعاتی قوم یهود»، از آن یاد شده است.
 
فصل چهارم «شگردهای اطلاعاتی یهود» نام گرفته است که جهت آشنایی با این قبیل شگردها، به تعدادی از آن‌ها از جمله یهود مخفی، زبان عبری، نام پوششی، فرقه‌گرایی، نفوذ در سرویس‌های جاسوسی دنیا و ازدواج‌های اطلاعاتی اشاره گردیده است.
 
«رویکرد اطلاعاتی یهود در صدر اسلام»، پنجمین فصل کتاب را به خود اختصاص داده است. تشریح چگونگی حمله خزنده یهود مخفی به اسلام نوپا و هم‌چنین مقابله اطلاعاتی رسول اکرم صلی الله علیه وآله، از جمله مطالبی است که در این فصل نویسنده به آن پرداخته است.
 
فصل ششم نیز به «رویکـرد اطلاعـاتی یهود در برابـر مسیحیت» اشاره و چگونگی خنـثی نمودن آموزه‌های این دین انقلابی توسط سازمان جاسوسی یهود تشریح شده است.
 
فصل هفتم «تأثیرپذیری یهودیان از آموزه‌های دینی» نام دارد. ضرورت بررسی تأثیرپذیری آحاد مردم یهود از دستورات خاخام‌ها، از دیگر موضوعاتی است که مورد توجه قرار گرفته است.
 
در هشتمین فصل کتاب، به «بررسی اندیشه تئوریسین‌های یهود» پرداخته اند. کاهنان قوم، مبادرت به صدور فتاوایی نموده‌اند که برتری این قوم، همیشه محفوظ بماند. بیشتر این فتاوا با دیدگاه امنیتی- اطلاعاتی حاکم بر تفکرات کاهنان صادر شده و در قالب تفاسیر توراتی یا استفتائات تلمودی، در اختیار قوم یهود قرار گرفته است.
 
برای فهم چگونگی نهادینه شدن نظام حقوقی شرعی در سیستم قضایی رژیم صهیونیستی، باید فتاوای فقهای یهود را بررسی مصداقی نمود. به همین دلیل فصل نهم به «نظام حقوقی یهود در مجازات جاسوسان» اختصاص داده شده است.
 
در فصل دهم که «جاسوسان تلمود» نام دارد، در خصوص تاریخ شکل‌گیری جامعه اطلاعاتی رژیم اشغالگر قدس و تعدادی از عملیات‌هایی که توسط جاسوسان یهودی به نفع این رژیم انجام شده، مورد بررسی و خیانت یهودیان به وطنی که در آن به دنیا آمده‌اند، در معرض قضاوت قرار گرفته است.
 
بخش پایانی به کتابنامه، اعلام و تصاویر اختصاص دارد که در فصل یازدهم مورد مطالعه خوانندگان محترم قرار خواهد گرفت.
 
* انگیزه شما برای نوشتن این کتاب و کار کردن روی موضوع آئین یهود چه بوده است؟
 
اعتقادات دینی که برگرفته از شریعت آسمانی و وحی پیامبران می باشد قوی ترین انگیزه ها را برای انسان ها به وجود می آورد. ادیان آسمانی، پاکی و زلالی را برای بشر به همراه آورده اند.
 
در حالی که خاخام های یهودی در دین حضرت موسی علیه السلام انحراف به وجود آورده و برابر نص صریح قرآن، آن را تحریف نموده اند.به همین علت شما در غزه با سرباز اسرائیلی روبرو خواهید شد که متدین و متشرع در دین خود بوده و البته کودک مظلوم و بی پناه فلسطینی را سلاخی می کند.
 
رهبران مذهبی برای حفظ قوم، در عرصه اطلاعاتی و جاسوس بازی نیز فعال می باشند و با فتاوای مذهبی خود، پیچیده ترین روش کارهای اطلاعاتی را به قوم یهود دیکته نموده و آنان را در اجرای آن بازخواست نیز می کنند.
 
ایجاد حس فهم مشترک توسط همه مردم مسلمان در این خصوص ضروری بود تا هنگامی که قرآن می فرمایند یهود و نصاری را به دوستی مگیرید، بدانند یکی از دلایل نهی قرآن ،آن باز شدن راه نفوذ اطلاعاتی دشمن در میان جامعه مسلمان و حکومت های اسلامی است که امروز نتیجه وحشتناک آن در منطقه قابل مشاهده است.
 
لذا ضروری بود یهودیان را علیرغم جمعیت بسیار اندک شان در جهان(حداکثر 16 میلیون نفر) بیشتر بشناسیم.
 
* در رابطه با وقایع و جنایاتی که این روزها در غزه شاهد آن هستیم نظرتان را بفرمایید.
 
غزه، امروز کربلای جهان اسلام است. باید بر شهادت مظلومانه کودکان غزه گریست و گریست و گریست. می گویند هر جا شنیدید کودکی کشته شده است آن جا غزه است و آن که می کشد اسرائیلی است. آریل شارون قصاب صبرا و شتیلا می گوید: "من قول می دهم هر کودک فلسطینی که در این منطقه (فلسطین اشغالی) به دنیا می آید را بسوزانم. چرا که وجود یک کودک فلسطینی نشان گر تداوم نسل هایی است که در آینده خواهند آمد. می خواستم سربازانم را به تجاوز به دخترهای عرب تشویق کنم، چرا که زن فلسطینی برده یهودی هاست، ما هر چه بخواهیم بر سر او می آوریم."
 
* در کتاب "جاسوسان تلمود" اشاره ای به موضوع جنایات یهودیان هم شده است؟
 
در این کتاب به مبانی قتل و کشتار غیر یهود و وجوب کشتار همه موجودات زنده اعم از پیر و جوان، خرد و کلان و حتی حیوانات در زمان جنگ و صلح اشاره شده است. خواننده با مطالعه کتاب به این نتیجه خواهد رسید که اسرائیلی اگر کشتار می کند بر اساس دستورات دینی بوده که توسط خاخام های ارتش توراتی اسرائیل صادر شده است.
 
* نقش مطالعه این کتاب را در افزایش آگاهی عموم مردم برای حضور چشمگیرتر در راهپیمایی روز قدس چگونه می بینید؟
 
مطالعه این کتاب در آستانه روز جهانی قدس را غنیمت بدانند تا امسال فریاد مرگ بر اسرائیل را نه از حنجره بلکه از قلب شان به گوش همه آزادیخواهان جهان برسانند.
 
* در پایان اگر سخنی در مورد کتب "جاسوسان تلمود" دارید بفرمایید.
 
- حجت الاسلام شیخ مهدی طائب درباره این کتاب نوشته اند: این نوشتار تحقیقی، کاری زیبا، در نوع و شکل خود بدیع، قابل ستایش و سودمند و مناسب برای نشر است.
 
- مستندات مورد ادعا در این کتاب عمدتا از منابع یهودی بوده و به همین علت نمی تواند مورد تردید یهودیان قرار بگیرد، مگر اینکه آنان منابع متقن خود را رد نمایند.
 
- قرآن کتاب آسمانی، کتاب کشف رمز اسرار یهود معرفی شده است که متاسفانه توسط مسلمانان مغفول مانده است.
 
- اولویت در کتاب بر این بوده است که دین و آیین یهود را از نگاه اطلاعاتی مورد تحلیل و بررسی قرار دهیم.




نویسنده : لبیک
تاریخ : جمعه 93/5/3
زمان : 5:11 صبح
تاریخچه اشغالگری فلسطین ... .
نویسنده : لبیک
تاریخ : چهارشنبه 93/5/1
زمان : 3:26 صبح
یک مقایسه تکاندهنده + تصویر
نظرات ()

 یک نفر، یکی دیگر را گاز می‌گیرد و دنیا باخبر می‌شود ولی وقتی اسرائیل، هزاران کودک را بی‌رحمانه ترور و شهید می‌کند...




نویسنده : لبیک
تاریخ : پنج شنبه 93/4/19
زمان : 12:0 عصر
فتوای جدید:فوتبال حرام است
نظرات ()

عبد الله النجدی مفتی وهابی: فوتبال حرام است مگر با این شروط و ضوابط.
سوال: …جوانانی که چیزی از تقوا نمی دانند و به وقتشان اهمیتی نمی دهند و می گویند می خواهیم فوتبال بازی کنیم، می پرسند شروط و ضوابط بازی فوتبال چیست تا ما در ورطه تشبّه به کفار و طاغوتیان و دشمنان دین مثل آمریکا و روسیه و.. نیفتیم.


جواب: به آنها می گوییم اگر اصرار دارید بازی کنید و وقت خود را بگذرانید، باید شروط و ضوابط ذیل را رعایت کنید:
اول: خطوطی چهار طرف دور زمین نباشد؛ زیرا این خطوط ساخته کفار و قانون بین المللی فوتبال است!


دوم: کلماتی که کفار و مشرکان به عنوان قانون بین المللی فوتبال وضع کرده اند، مانند گل و اوت و پنالتی و کرنر و …، گفته نشود زیرا گفتن این کلمات حرام است و هر کس که اینها را بگوید تنبیه و باید از بازی اخراج شود و باید به او گفته شود که به کفار و مشرکین شبیه شده ای…


سوم: هر کس از شما که در اثناء بازی افتاد و دست یا پایش شکست، یا دستش به توپ خورد بازی به خاطر او نباید متوقف شود و به کسی که او را انداخته کارت زرد یا قرمز داده نشود، بلکه به هنگام شکسته شدن یا ضربه دیدن باید به قاضی شرع مراجعه شود تا آن بازیکن حق شرعی خود را همانطور که در قرآن است بگیرد و شما باید شهادت دهید که فلانی عمداً دست یا پای او را شکست…


چهارم: نباید در تعداد بازیکنان با کفار و یهود و نصارا و خصوصاً امریکای خبیث تبعیت کنید، به این معنا که نباید با یازده نفر بازی کنید، بلکه باید بر این تعداد اضافه یا کم کنید.


پنجم: باید با لباس خواب یا غیره خودتان و بدون شورت ها و پیراهن های رنگارنگ و شماره دار بازی کنید، زیرا این لباسها لباس اسلامی نیست، بلکه لباس کفار و غرب است.


ششم: هر کدام از شما که این شروط و ضوابط را رعایت کرد باید قصدش از بازی فوتبال تقویت بدنی برای جهاد فی سبیل الله و آمادگی برای زمانی باشد که به جهاد فراخوانده شود، نه گذراندن وقت و عمر و شادی از پیروزی ظنّ.


هفتم: نباید زمان بازی را 45 دقیقه قرار دهید، شما باید با کفار و فاسقان مخالفت کنید و در هیچ چیز مشابه آنان نباشید.


هشتم: نباید در دو نیمه 45 دقیقه ای بازی کنید، بلکه در یک یا سه نیمه بازی کنید تا مخالفت شما با کفار محقق شود.


نهم: هنگامی که یکی از دو تیم بر دیگری غلبه نکرد (تساوی بازی) و آنطور که شما می گویید توپ به دروازه ای وارد نشد، نباید برای بازی وقت اضافی یا پنالتی در نظر بگیرید (تا یکی پیروز شود)، بلکه بلافاصله بازی را تمام کنید، زیرا بازی به این طریق عین اجرای قوانین بین المللی فوتبال است!


دهم: در بازی فوتبال شخصی را به عنوان داور انتخاب نکنید، زیرا بعد از لغو قوانین بین المللی همچون گل و اوت و پنالتی و کرنر و… وجود او دلیلی ندارد! بلکه بودن او تشبّه به کفار و یهود و نصار و اطاعت از قوانین بین المللی است.


یازدهم: نباید در اثناء بازی، گروهی از جوانان جمع شوند و شما را تماشا کنند، چون قصد شما ورزش و تقویت بدنی است پس دلیلی ندارد آنها شما را نگاه کنند! هر چند که بگویید آنها باعث تشویق شما در تقویت بدنی و آمادگی برای جهاد هستند، به آنها بگویید بروید دنبال منکرات خودتان در بازارها و روزنامه ها و بگذارید ما بدنمان را قوی کنیم!!!


دوازدهم: هر کسی که گل بزند و سپس بدود تا بقیه او را دنبال کنند و بغل نمایند، (همانطور که در آمریکا و فرانسه بازیکنان انجام می دهند) باید به صورتش تف انداخت و تنبیه کرد!!! زیرا ورزش بدنی شما چه ارتباطی به شادی و بغل کردن و بوسیدن دارد!


سیزدهم: دروازه باید به جای دو تیرک، سه تیرک داشته باشد، تا مشابه کفار نباشد تا مخالفت شما با قانون بین المللی طاغوتی سازمان فوتبال محقق شود.


چهاردهم: هنگامی که بازیکنی مصدوم شد، نباید بازیکن دیگری را جایگزین او کرد، زیرا این روش، ساخته کفار و مشرکین در آمریکا و … است.


اینها بعضی از شروط و ضوابطی است که مانع تشبّه به کفّار و مشرکین در بازی فوتبال می گردد… من به اجرای این شروط و ضوابط و سپس پرداختن به فوتبال دعوت نمی کنم، بلکه اینها در واقع برای کسی است که توان انجام ورزش های شرعی را ندارد و برای مؤمن صادق، ادلّه نقلی و عقلی مبنی بر تشبّه فوتبال به کفّار کافی است، زیرا انجام بازی فوتبال بغض انسان را نسبت به کفّار متزلزل می سازد، ولی جوانان این امر را شادی و بازی می پندارند (و تحسبونه هیناً و هو عند الله عظیم…).
در پایان امیدوارم که این پیام برای جوانان و دیگران مؤثر و مفید باشد. اللّهم آمین.
به قلم: عبد الله النجدی
ریاض-ربیع الاول1423هـ




نویسنده : لبیک
تاریخ : چهارشنبه 93/3/28
زمان : 6:44 عصر
ابراز برائت صریح حجتالاسلام دانشمند از جریان تکفیری شیرازی‎ها/
نظرات ()

به آن شبکه‏‎ماهواره‎ای گفتم برنامه‏‎هایتان ضدنظام است؛ بخاطر قمه‎زنی و هفته برائت با شما مشکل دارم و دیگر به برنامه شما نخواهم آمد

 

گروه سیاسی - رجانیوز: حجت الاسلام دانشمند، در سخنانی ضمن ابراز برائت از جریان تکفیری شیرازی و شبکه های ماهواره ای این جریان، اعلام کرد به دلیل تاکید این جریان بر مسئله قمه زنی، هفته برائت و دیگر مسائل، با این جریان قطع ارتباط کرده و اعلام کرده است که دیگر در برنامه های آن شرکت نخواهد کرد. 

به گزارش رجانیوز، دانشمند که در جمع مردم کرج سخنرانی می کرد، به انتشار این فایل صوتی منتسب به خود که به صورت گسترده در رسانه‌های ضدانقلاب پخش شده بود، ضمن ابراز برائت از این اظهارات و تاکید بر تحریف و تقطیع شدن آن از ارتباط با فرقه شیرازی ابراز برائت کرده و اعلام کرده است که مدت هاست در شبکه های ماهواره ای این جریان حاضر نمی شود. آنچه در ادامه می خوانید متن سخنرانی اوست که در ادامه می‌آید:

انقلاب و جایگاه ولایت فقیه و ولی امر مسلمین در قلوب مسلمین و مؤمنین است و عشق به ایشان روز به روز اضافه می‌شود و اتفاقاً بنده این حساسیت‌ها را به فال نیک می‌گیرم و به خودم می‌بالم که ملتی داریم و در کشور امام زمانی زندگی می‌کنیم که در مسائل معنوی و دینی با هیچ احدی تعارف نداریم. این از افتخارات هر شیعه‌ای است. 

مطلب دوم، از وقتی این فتنه و توطئه شروع و از حدود شش ماه پیش در دهه دوم محرم علم شد، همان موقع خطاب به ملت ایران پیام دادیم و می‌توانید در سایت‌هایی که بیننده زیاد داشت تشریف ببرید و تاریخش را هم ببینید.. هنوز هم که هنوز است، هست و به دوستان هم گفته‌ام بگذارید تا آخر عمر باشد. فقط در یک کلمه می‌گویم. بنده سرباز ولایت بوده‌ام، هستم و خواهم بود و اگر بنده را قطعه قطعه هم بکنند، نمی‌توانند بنده را در مقابل نظام و رهبری قرار بدهند. شاید با شیطنت و شایعات یک جوری درست کنند، ولی وقتی رهبر انقلاب می‌فرماید بصیرت داشته باشید، یکی از جاهایی که جای بصیرت است همین جاست که تیری که دشمن درست می‌کند به دست دوست شلیک نشود.

این توطئه فقط مال من هم نبود. بنده قربانی چهارم بود. بعد هم قربانی‌های پنجمی، ششمی و... بودند و الان هم دو سه هفته است به آقای پناهیان حمله کرده‌اند. قبل از آن آقای نقویان بود، پیش از آن آقای انصاریان و آقای ملاباسم بودند. این یک جریانی است که وحدت شیعه را به هم بزنند و دو کار بکنند؛ اول این که به مردم تلقین کنند خطبای موفق با رهبر نظام حاشیه دارند.

می‌خواهند این را تلقین کنند که کور خوانده‌اند. دیگری هم امت حزب‌الله را علیه خودی‌ها تحریک کنند. باید حواسمان را جمع کنیم. همان طور که ما باید حواسمان جمع باشد کجا می‌رویم، کجا سخنرانی می‌کنیم و چه می‌گوییم، شما ملت هم باید حواستان جمع باشد. اگر دوستانی که خلاصه خیلی دغدغه این مطالب را دارند به شهر ما، اصفهان، آیت‌الله مظاهری، اطلاعات اصفهان و دوستانی که بزرگان شهر اصفهان هستند زنگ می‌زدند و در باره بنده بیوگرافی می‌گرفتند متوجه می‌شدند این یک توطئه بیشتر نیست.

ما با هم سابقه داریم. من که خروجی امروز و دیروز نیستم. 30 سال است سخنران این مملکت هستم. از هفده سالگی تا الان یزد، مشهد و تهران می‌روم. چهار روز که این شهر و آن شهر نرفته‌ام. بنده سخنران دو روزه که نیستم. حالا بنده از خودم بگویم بد است. بروید بپرسید. از افتخاراتم این است که برای بیعت با رهبری با دوستان روحانیون از اصفهان پیاده تا تهران آمدیم و موقعی که جبهه و جنگ بود ایشان را آیت‌الله خامنه‌ای می‌گفتیم، منتهی جناح‌هایی که نمی‌خواهم اسمشان را بیاورم، در اصفهان با ما می‌جنگیدند که چرا می‌گویید آیت‌الله؟ استاد ما هجده نوزده سال با آقا هم‌مباحثه بود و ایشان از آن موقع می‌گفت آسیدعلی آقا مجتهدند، نه بعد از رهبری‌شان ایشان را آیت‌الله بدانیم. زمانی که ایشان ریاست جمهوری را داشتند، اساتید ما ایشان را به ما معرفی کردند. خودم نگویم بهتر است. بروید زنگ بزنید به شما بگویند.

این یک نکته؛ اصلاً کسی برایم دلواپس نباشد. الحمدلله پای کار بوده‌ام، هستم و خواهم بود.

اما بیاییم سراغ شبکه امام حسین(ع). اولاً تاریخ این قطعه فیلمی که از ما درست شد، مال دو سال پیش است، شش ماه پیش نیست. اصل سخنرانی ما هم در باره شرح خطبه امام هشتم(ع) در مسجد جامع مرو است. سندش در بحارالانوار، تحف‌العقول و اخبار حضرت رضا(ع) هست. آقایان علما خوانده‌اند می‌دانند. اصلاً خطبه حضرت رضا(ع) بحث امامت و ولایت در مقابل خلافت و خلفاست. اصلاً بحث ولایت فقیه نیست. این که امام می‌فرماید چه کسی می‌تواند نایب امام باشد و چه کسی می‌تواند ولی امر مسلمین باشد، عین روایت است که دارد به چه کسی می‌گوید؟ به آنهایی که جای علی نشسته‌اند که نمی‌خواهم اسمشان را بیاورم.

منِ بیچاره می‌خواستم وحدت را حفظ کنم، این جوری... بعد هم ببخشید. این بلوتوث یازده تا برش خورده است. ان‌شاءالله فردا سی‌دی‌اش به دستم می‌رسد، گفته‌ام از اصفهان بفرستند، تکثیر کنند و به تک تک شما و آنهایی که می‌خواهند حلالشان کنم بدهند، چون در این قصه کسانی را که این طور شایعه‌پراکنی می‌کنند حواله می‌کنم به ناخن شکسته حضرت رقیه(س). آنهایی که به بهانه دفاع از ولایت دنبال آبرویزی و سلیقه شخصی خودشان هستند، خودشان می‌دانند و سه ساله امام حسین(ع) و بازوی شکسته حضرت زهرا(س) و من نمی‌گذرم.

سی‌دی را ببینید تا متوجه شوید چه کلاهی سر کسانی رفت که مفتی مفتی تهمت زدند. بنده اصلاً کاری با این بحث نداشتم. یازده تا برش خورده است. ببینید کجاها برش خورده و ببینید این حرف‌ها چه بوده است. بحث چیز دیگری بود با این برش‌ها چیز دیگرش کرده‌اند.

نکته‌ای که به شبکه امام حسین(ع) ورود کردم، ورود به هر شبکه‌ای دلیل بر تأیید همه کارهای آن نیست. چقدر سخنرانی از آقا داریم که به صدا و سیما نصیحت و ناراحتی‌هایشان را بیان کرده‌اند. آقا را نشان می‌دهند، این دلیل بر این نیست که همه برنامه‌هایشان مورد تأیید آقاست.

بنده به هیچ بیت و مرجعیتی نسبت نداشته‌ام، ندارم و نخواهم داشت. برای همه علما و مراجع احترام قائلم. اجازه هم نمی‌دهم کسی توهین کند، چون دین این اجازه را نمی‌دهد. نقد و انتقاد کنیم، ولی فحاشی نکنیم. پس اخلاق کجا رفته است؟ بعد هم خیلی عذر می‌خواهم. اگر بنده زیر عکس فلان مرجع نشستم و سخنرانی کردم، اولاً عکس را من نزده‌ام. یک سال هم هست که قطع ارتباط کرده و گفته‌ام برنامه‌هایتان مخالف با نظام است. به خاطر بحث برائتتان، قمه‌زنی و برخی چیزهای دیگر بنده نمی‌آیم. اگر قرار شد بیایم، دیگر زیر عکس کسی نمی‌نشینم. از این امکانات استفاده می‌کنم، چندین میلیون نفر در دنیا دارند برنامه را می‌بینند، بنده باید استفاده کنم.

بعد هم نمی‌خواهم توجیه کنم. فقط به قول ضرب‌المثل معروف «یک سوزن به خودت بزن یک جوالدوز به مردم»، در این 30 سال چه امکاناتی به بنده داده‌اند؟ کدام شبکه را به من داده‌اند؟ کدام رادیو و کدام تریبون را؟ اگر کسی دلش می‌سوزد که مبادا کسی این طرف و آن طرف برود، ما هم حرف داریم و باید حرفمان به همه دنیا برسد. وقتی همه درها را بستند و می‌بندند، ما هم می‌خواهیم حدیثی که می‌خوانیم کل دنیا بشنود.

البته نگفتند نروید، ولی الان که موضع هست (به آن شبکه) نمی‌روم. دیگر هم نخواهم رفت، چون موضع با نظام است، ولی حرف بنده این است، خودم هستم و همین یک منبر. حالا می‌خواهید همین منبر را هم نرویم؟ خدا پدرتان را بیامرزد. دیروز خانم ما را در بیمارستان عمل سختی کرده‌اند. پنج شش ماه پیش خود من آنژیوی قلب شدم. سه ماه دیگر باید عمل باز قلب کنم. بنده خودم مریضم، خانواده‌ام مریض است، ولی به خاطر این که شایعه نشود، تهمت نزنند، هر کس دیگری بود جلسه‌اش را تعطیل می‌کرد. به آقای رضایی گفتم خواهش می‌کنم اعلام کنید من نمی‌آیم تا به زندگی‌ام برسم. 

ولی جمع می‌کنم. از این که پای نظام ایستاده‌اید، خدا عمرتان بدهد. از این که پای رهبر ایستاده‌اید خدا خیرتان بدهد، ولی مواظب باشید تیرهایتان را اشتباهی پرتاب نکنید. در کرج زرتشت دارد بیداد می‌کند، بهایی دارد غوغا می‌کند، مسیحی دارد غوغا می‌کند. کلیساهای خانگی‌شان از هزار تا فراتر رفته است. ما باید دست به دست هم بدهیم و از تشیع و آرمان‌های دینی دفاع کنیم. 

برای سلامتی رهبر انقلاب، مراجعه شیعه، خودتان و هر کس که پای «اشهد ان علیا ولی الله» ایستاده است، صلوات ختم کنید.




نویسنده : لبیک
تاریخ : دوشنبه 93/3/26
زمان : 7:47 عصر
رسانه ملی چرا تسلیم انیمیشن های صهیونیستی شد؟
نظرات ()

 

یادداشتی از میلاد ذوالفقاری به بهانه پخش کارتون های با مبانی صهیونیستی در تعطیلات نوروز93


 انیمیشن از مبانی اصلی قدرت نرم در دنیای امروز است و جایگاه بسیار مهمی در نشانه شناسی تئوری جنگ ها برخوردار است. امروزه دیگر انیمیشن نه یک سرگرمی بلکه ابزاری برای انتقال داده ها ی فلسفی ، فرهنگی و سیاسی است. 
والت دیزنی [Walt Disney Company] از مجموعه شرکت های فعال در صنعت انیمیشن است که همین فعالیت ها منجر شده است تا امروزه شرکت والت دیزنی به پردرآمدترین شرکت رسانه ای در جهان تبدیل شود که این خود مهر تاییدی بر جایگاه والای انیمیشن در دنیای امروز است.   




این جایگاه بالای انیمیشن و تاثیرگذاری فراوان در ذهن و قلب کودکان از همان ابتدا توجه نظام داران صهیونیستی و وابسته به اندیشه های لیبرالی را به خود جلب کرد و باعث شد که این گروه سرمایه گذاری عظیمی را به این مساله داشته باشند ، و این سرمایه گذاری ها باعث شد تا از استدیوهای بزرگ  گرفته تا تجهیزات و تکنیک های فنی  همگی در اختیار بسط گسترش مبانی فکری لیبرالی و صهیونیستی قرار گیرد . 

صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز در طی سالیان گذشته از گزند چنین انیمیشن هایی با مبانی تفکر صهیونیستی در امان نبوده است و این موضوع نیز بارها مورد اعتراض جریانات دانشجویی و فرهنگی بوده است. در طول تعطیلات نوروزی 93 نیز رسانه ملی باز روند برنامه های گذشته خود را تکرار کرد و باز به پخش کارتون هایی زد که بسط مبانی غرب را در در مبانی خود دارند.

 انیمیشن های دانشگاه هیولاها ، من شرور1 ، مربی اژدها [How to train your dragon ] از مجموعه انیمیشن هایی بود که رسانه ملی از شبکه پویا با رپرتاژ آگهی های فراوان پخش نمود که در ادامه به بخشی از این مبانی اشاره مینماییم که شاکله اصلی مجموعه نقد های زیر از سایت آیت مداری است. 





    •    انیمیشن های دانشگاه هیولاها

 انیمیشن دانشگاه هیولاها که درباره چگونگی ثبت رکورد جدید در ترساندن انسانها میباشد از انیمیشن های با کیفیت است که با هزینه های بالا در ایالت متحده آمریکا ساخته شده است.      

در این انیمیشن دیده میشود که مایک [ شخصیت اصلی داستان و نماینده یهود یک هیولای کوچک که معادل در اقلیت بودن یهودیان است ، یک چشم دارد که این نشان از فراماسون بودن ان هیولاست دستبندهایی که استفاده می کند پرچم رژیم صهیونیستی را تداعی می کند ، علامت  ستاره 6 پر که در تقویم به عنوان هدف نهایی خود ترسیم میکند هم دلیلی بر این مدعاست که این هیولای کوچک یهودی صهیونیست است !]  به گروه می گوید هر چقدر تا حالا استعداد داشته اید و بلد بوده اید کنار بگذارید و هر چه من می گویم انجام دهید . وی در واقع خود را رهبر گروه می داند .  




 در بخش های مختلف انیمیشن اعضای گروه به رهبری مایک اذعان می کنند  که این در القای نقش یهود در جهان بسیار تاثیر گذار است در حالی که یهود خود را قوم برتر و برگزیده میداند.    





 •    مربی اژدها [How to train your dragon ] 

یکاپ در روستایی زندگی می کند که دایم مورد حمله اژدهایان است.تمام افراد قبیله او را در جنگیدن با اژدهایان ناتوان می به یکی از نزدیک شده و با او دوست می شود تا جایی که با استفاده از اژدها،به محل آشیانه اژدهایان پی برده و با دوستان نوجوان خود به جنگ اژدهای رهبر می رود. این بخشی از داستان مربی اژدها است که یکی از پیچیده ترین و راهبردی ترین  کارتون ها در طی سالیان گذشته است.   




 دکتر حسن عباسی[رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز] نیز در برنامه انسان طراز و کودکان استراتژیست  شبکه چهار سیما نقد مفصلی را به این انیمیشن وارد ساخت که دوستان میتوانند به آن مراجعه نمایند.   

  -    ما می توانید با ابزار جنگ نرم و صلاح های متنوع آن حریف را به راحتی فریب دهید که یکی از این حربه ها ابراز احساس تنفر از چیزی است که مستعمره شما دوست ندارد و احساس رضایتمندی و علاقه به چیزی که مستعمره شما به آن علاقه دارد.این القا در بخشی صورت می گیرد که هیکاپ احساس رضایت خود را نسبت به خوردن ماهی نشان می دهد که خشم شب هم علاقه مند به خوردن آن است. 

-   جذب حد اکثری کشور های تبعیت کننده از منطقه رهبر، به واسطه قرار دادن امکانات مورد نیاز آن کشور . 
-    القای حس وجود رهبر برای تمام کشورها که در فیلم ،این نقش بر عهده اژدهای بزرگ است.   




 •    من شرور1 

دزدیدن ماه به بعنوان بزرگترین شرارت جهان تم اصلی این کارتون است. شخصیت اصلی فیلم ، گرو است . وی کچل ، دارای قدی بلند ، بینی کشیده و دراز ، چشمانی ابی است . از نظر فیزیکی قدرتمند و ورزشکار است   که یک فراواسونر است که با دزدیدن دستگاه کوچک کننده می تواند در نهایت ماه را کوچک و ان را از جایگاه اصلی خود جا به جا کند . قبل از گرو هیچ شروری نتوانسته که این کار را انجام دهد که  این به مخاطب القا می شود که فراماسونری این توانایی را دارد که جهان را با به هم زدن نظم طبیعت به نابودی بکشاند.    




 در بخشی هایی از این کارتون نیز دیده میشود که هیچ قدرتی توان مقابله  با  گرو را ندارد . پس برای مقابله با اشرار بایستی از همین طیف علیه خودشان استفاده شود  که این موضوع نبرد حق و باطل ، کفر و ایمان ، خوب و بد ، خیر و شر را نفی می کند !! در اینجا قدرت محصور به یک جبهه شده و نزاع هم در همان جبهه محدود می شود پس دیدگاه ثنویت و نزاع دو جبهه با یکدیگر زیر سوال می رود.   

ایمان به خدا و ایمان به غیب و نیروهایی غیبی نفی شده و ایمان به نیروها و قدرت های مادی جای انها را گرفته اند ! اکتفای محض به تکنولوژی و علوم مادی انسان را از خدا دورتر می کند و وی را به ضلالت و گمراهی خواهد کشاند, ‌نیز بخشی از مبانی پنهان این انیمیشن برای کودکان است.  


 استعمارى که امروز مطرح است، بالاتر از نو است؛ کاملاً جدید است؛ استعمار تازه‌یى که ملتها را در چنبره‌ى خودش گرفتار مى‌کند و مجال تکان خوردن را به آنها نمى‌دهد و دقیقاً باید طبق میل همان مجموعه عمل شود. این عبارات امام خامنه ای درباره استعمار فرانو بی شک بهترین پایان برای این یادداشت است.




نویسنده : لبیک
تاریخ : شنبه 93/2/20
زمان : 9:17 صبح




.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.

Reba.ir

کد بارشی


رفتـــ 25
تحلیل آمار سایت و وبلاگ